اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۵۶
گفته بودم که راموس در رئال‌ می‌مانم

بنیتس: بارسلونا معیار ما برای فصل جدید است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید عملکرد و موفقیت‌های قهرمان فصل گذشته اسپانیا و اروپا را معیاری دانست که تیمش در فصل پیش‌رو باید با در نظر گرفتن آنها کار کند.
۱۱:۳۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رافائل بنیتس با نشریه ال‌پائیس اسپانیا گفت‌و‌گویی مفصل انجام داده و در آن درباره بازگشتش به رئال مادرید و فشاری که قبول مسئولیت هدایت این تیم برای او به همراه داشته، صحبت کرده است. گفت‌و‌گوی سرمربی رئال مادرید را در ادامه می‌خوانید:

ال‌پائیس: فکر نمی‌کنی که بازگشتت به رئال مادرید یک ریسک کوچک بوده باشد؟
بنیتس: خیر، من اهل مادرید هستم. من سال‌های سازنده‌ زندگی‌ام‌ را در این شهر گذارنده‌ام. زمانی دو ساعت پیش از هر بازی رئال مادرید با دوستانم به سانتیاگو برنابئو می‌رفتم تا در طبقه سوم آن جایی برای خودمان پیدا کنیم. آن زمان برنابئو شکل کنونی‌اش را نداشت. تمام دوران کودکی و جوانی من با رئال مادرید گره خورده است.

فکر نمی‌کنی به تیمی آمده ای که «متوسط بودن» برایش معنایی ندارد؟
من تحصیلاتم را در مادرید گذرانده‌ام و می‌دانم که دوم شدن چیزی نیست که به حساب آید. رسیدن به برخی از اهداف به شایستگی‌هایی که شما دارد، بستگی دارند و همچنین به عواملی مانند خریدهای جدید و تیم. رئال تیمی بسیار خوب و تیمی است که برای کسب تمام جام‌ها می‌جنگد اما برای رسیدن به این هدف ما باید تعادل مناسبی را در تیم برقرار کنیم. ما باید بهترین بازی‌ها را از بازیکنانی که داریم بگیریم و این روند باید تا ماه می ادامه داشته باشد. من در مادرید بزرگ شده‌ام، پیگیری بازی‌های رئال بوده‌ام و انتظارات و توقعاتی را که از این تیم وجود دارد، می‌شناسم و آنها را پذیرفته‌ام.

پس باید بدانی که در برنابئو چگونه جوی حاکم است؟
امیدوارم که هواداران از ما در استادیوم‌مان استقبال خوبی داشته باشند. چیزی را که آنها می‌خواهند، می‌دانم و آن فوتبالی با کیفیت و پیروزی است. آنها بازیکنانی که با تمام وجودشان در خدمت تیم باشند، تحسین می‌کنند. هواداران رئال مادرید، هواداران باهوشی هستند. ما می‌خواهیم فوتبالی هجومی را ارائه و خوب بازی کنیم. من به شخصه بازی‌های بدون گل را دوست ندارم. هر تیمی سطح خاص خودش را دارد و بازی ما هم در سطحی است که همیشه بتوانیم گل بزنیم و در صورت امکان دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم. تأکید می‌کنم که ما باید در تیم‌مان تعادل برقرار کنیم و این هدفی است که من برای رئال‌ در سر دارم. مطمئنم که هواداران به ما برای لذت بردن از تماشای بازی‌های این تیم کمک می‌کنند.

فکر می‌کنید امسال هم بارسلونا تیمی باشد که شکست دادنش بسیار سخت خواهد بود؟
در اسپانیا فقط بارسلونا حریف ما نیست و باید با تیم‌های دیگری مثل اتلتیکومادرید، والنسیا و سویا هم رقابت کنیم، تیم‌هایی که واقعاً دارند خوب کار می‌کنند. با این حال اما واقعیت این است که بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و معیاری است که خودمان را ملزم به رسیدن به آن می‌دانیم. در بازی رودررو با بارسلونا، اگر بتوانیم به خوبی توپ را حفظ کنیم، این تیم را به دردسر خواهیم انداخت، چون بازی بارسا مبتنی بر حفظ توپ است. هر زمانی هم که توپ را از دست بدهیم باید با عملکرد منظم و یکپارچه سعی کنیم که توپ را از این تیم پس بگیریم. قطعاً در رقابت با بارسلونا کار آسانی نخواهیم داشت.

تمدید قرارداد راموس
سرخیو راموس، مدافع میانی رئال مادرید روز گذشته (دوشنبه) قرارداد خود را با کهکشانی‌ها تا سال 2020 تمدید کرد و به تمام شایعاتی که درباره پیوستن‌اش به منچستریونایتد وجود داشت پایان داد. این اتفاق خوشحالی رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌ را به همراه داشت.

بنیتس در واکنش به تمدید پنج ساله قرارداد کاپیتان رئال مادرید، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: در اواسط روز، پس از بازگشت از تمرین صبحگاهی تیم، من به سانتیاگو برنابئو برگشتم تا در مراسمی که طی آن به‌طور رسمی قرارداد سرخیو راموس برای پنج سال دیگر تمدید شد، شرکت کنم. من فکر می‌کنم که این اتفاق برای باشگاه، سایر بازیکنان و خود راموس اتفاق خوشایندی است. من واقعاً از این اتفاق خوشحالم و این دقیقاً همان چیزی بود که به رئیس باشگاه و خود راموس گفتم.

بنیتس ادامه داد: ابتدای فصل زمانی که از من سؤالاتی درباره راموس پرسیده شد، همیشه گفتم که مطمئنم او می‌ماند. خوشحالم که پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد، چون راموس برای ما مهره‌ای بسیار مهم است.

سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها در پایان نوشت: اکنون زمان آن است که تمرینات خود را برای آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل‌مان تمام کنیم و در عین حال نیم‌نگاهی هم به اولین بازی‌مان در فصل جدید لالیگا برابر اسپورتینگ خیخون داشته باشیم.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین