اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۵۳۸

برانکو به ما ظلم کرد/ منتظر یک پیشنهاد هستم تا آن را قبول کنم

دروازه بان تیم فوتبال صبای قم گفت:به شخصه در این فصل بهترین عملکردم را داشتم. من از نیم فصل اضافه شدم و در 13 بازی 7 کلین شیت داشتم.
۱۶:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن فروزان درباره سقوط تیمش به لیگ دسته اول اظهار داشت: ما همه تلاشمان را کردیم که این اتفاق رخ ندهد و به شخصه از نیم فصل که به تیم اضافه شدم هر کاری برای ماندن صبا انجام دادم اما مشکلاتی بر سر راه بود.

صبا امتیازی در نیم فصل اول نگرفته بود

وی ادامه داد: در واقع این تیم در نیم فصل اول امتیاز زیادی کسب نکرده بود و حتی اگر آنها یک امتیاز بیش تر گرفته بودند ما الان در لیگ برتر حضور داشتیم. امتیازهایی هم که کسب شده بود دیدید در نهایت به کار ما نیامد خیلی تلاش کردیم اما فایده ای نداشت.

اشتباه داور تاثیر گذار بود

دروازه بان تیم فوتبال صبای قم با اشاره به قضاوت داوری دربازی با استقلال خوزستان تاکید کرد: داور واقعا اشتباهاتی داشت و گل سالم ما را مردود اعلام کرد و اگر نه ما 2- هیچ وارد رختکن می شدیم و همان نتیجه را حفظ می کردیم. او آرامش ما را بر هم زد و البته نمی گویم داور از قصد کاری را انجام داد بلکه معتقدم که اشتباه کرده است.

برانکو به ما ظلم کرد

فروزان در واکنش به تقابل پرسپولیس با بازیکنان ذخیره اش مقابل سیاه جامگان، خاطرنشان کرد: مقابل استقلال خوزستان حق ما برد بود و باور کنید که به دنبال بهانه جویی نیستیم اما استقلال خوزستان که در لیگ قهرمانان بازی داشت مقابل ما با تمام قوا به میدان آمد. این در حالی است که پرسپولیسی ها می دانستند چند تیم در معرض سقوط هستند اما مقابل سیاه جامگان با نیمکت نشینان خود بازی کرد. استقلال خوزستان مقابل ما از فوتبال پاک دفاع کرد و در مقابل برانکو به ما ظلم کرد. واقعا بهانه نمی آوریم اما اگر داور آن اشتباه را انجام نمی داد برده بودیم.

کشوری فرد از روی عصبانیت حرف زده است

وی درباره اظهارات کشوری فرد مبنی بر اینکه بازیکنان صبا را جریمه خواهد کرد گفت: کشوری فرد آنقدر مدیر خوبی است که تمام مدت مانند یک برادر بزرگ تر همراه ما بازیکنان بود. او بهتر از هر کسی می داند بازیکنان یک روز مانده به تمام شدن لیگ تازه مبلغ دریافتی هایشان به 50 درصد رسید اما از جان برای صبا خرج کردند.به هر حال کشوری فرد در حال حاضر حال خوبی ندارد و قطعا در عصبانیت این حرف را زده است. می دانم که او هیچ کس را جریمه نخوهد کرد.

7 کلین شیت با 3 گل خورده داشته ام

دروازه بان تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: به شخصه در این فصل بهترین عملکردم را داشتم. من از نیم فصل اضافه شدم و در 13 بازی 7 کلین شیت داشتم. در بازی های دیگر 8 گل وارد دروازه من شد که از این تعداد 3 تای آنها گل به خودی بود و 2 تای دیگر پنالتی بنابراین من روی این گل ها بی تقصیر بودم. حالا خودتان قضاوت کنید 3 گل در 13 بازی خوب بوده یا نبوده؟شک ندارم بهترین بازی های زندگی ام را برای صبا انجام داده ام.

منتظر پیشنهاد یک تیم هستم!

فروزان در پایان درباره جدایی از صبای قم گفت: فعلا از سه تیم پیشنهاد دارم که هر سه مورد خوب است اما منتظر یک تیم هستم. باید ابتدا ببینم تکلیف آن تیم چه می شود و پیشنهادی به من می دهد سپس به گزینه های دیگرم فکر می کنم. در حال حاضر هم قصد استراحت دارم و آنقدر به عملکرد خودم در این فصل اطمینان دارم که مقصدم، مقصد بدی نباشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین