اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۳۰۲

با تصمیم فیبا باید برنامه‌ریزی برای بانوان دقیق‌تر شود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشاسپهر گفت: ما تمرینات‌مان را به صورت منسجم آغاز کرده‌ایم تا از مسابقات غرب آسیا دست پر برگردیم.
۱۳:۵۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|

پوران عباسی در گفت‌وگویی درباره موافقت فیبا با پوشش بانوان مسلمان، اظهار داشت: این اتفاق بسیار مهم است اما باید بدانیم هر چیزی که رخ می‌دهد پشت‌بند آن باید تلاش بیشتری انجام دهیم. بنابراین باید برای بانوان برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت بگیرد تا بتوانیم شرایطی را که رخ داده را نگه داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید برای تیم ملی مربیان داخلی می‌توانند هدایت ملی‌پوشان را بر عهده بگیرند یا نیاز به مربی خارجی داریم، خاطرنشان کرد: درست است که ما مربیان توانای زیادی در کشور داریم اما اگر مربیان خارجی بتوانند یکی، دو دوره به ایران بیایند فکر می‌کنم برای بسکتبال ما بهتر است. برای تیم ملی باید منطقی فکر کنیم نه احساسی و این حرف من زیر سؤال بردن توانمندی مربیان داخلی نیست بلکه حضور یک مربی خارجی می‌تواند مربیان ایرانی را هم به روز کند.

سرمربی کوشا سپهر درباره تمرینات تیمش برای حضور در مسابقات غرب آسیا، یادآور شد: ما تمرینات را مدتی است که شروع کرده‌ایم، باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا از غرب آسیا دست پر برگردیم. گلاره کاکاوند و سارا اعتماد را هم به عنوان بازیکن میهمان جذب کرده‌ایم البته ما شناختی از حریفان نداریم چرا که برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کنیم اما بالاخره باید از یک جایی شروع کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین