اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۹۰

حمله مدیرعامل سایپا به پرسپولیس و برانکو

مدیرعامل باشگاه سایپا نسبت به عملکرد مسئولان پرسپولیس بابت استفاده از تیم دوم خود مقابل سیاه جامگان انتقاد کرد.
۱۲:۵۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بازی کردن نفرات ذخیره پرسپولیس مقابل سیاه جامگان در هفته پایانی لیگ برتر و پیروزی و بقای تیم مشهدی حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است. پس از انتقادهای تندی که مسئولان صبای قم نسبت به حضور جوانان پرسپولیس در بازی مقابل سیاه جامگان داشتند، حالا سایپا نیز نسبت به این موضوع اعتراض دارد.


رضا درویش، مدیرعامل سایپا در این باره گفت: «حالا که ما در لیگ برتر ماندنی شدیم باید بگویم کاری که پرسپولیس و برانکو انجام دادند، رسم جوانمردی نبود. اینکه پرسپولیس با تیم دوم خود مقابل سیاه جامگان به میدان رفت، درست نیست. در هفته آخر برای تیم های پایین جدولی امتیازات بسیار باارزش بود و واقعا باید به شرف مربی استقلال خوزستان درود بفرستیم که تیم کاملش را مقابل صبا به میدان فرستاد. این در حالی است که استقلال خوزستان هم مثل پرسپولیس در آسیا بازی داشت.»


وی افزود: «ماشین سازی نیز مقابل تیم ما با تمام قوا بازی کرد اما پرسپولیسی ها این کار را نکردند. این رسم بازی جوانمردانه نیست که وقتی پای سرنوشت یک تیم مشخص است، اینطور به زمین بیایند و بی انگیزه ظاهر شوند. پرسپولیس در این بازی به قدری بی انگیزه بود که تماشاگران مشهدی نیز این را فهمیده بودند و پرسپولیسی ها را تشویق می کردند! آنها اگر می‌خواستند وجدانشان آسوده باشد، باید با نفرات اصلی شان به زمین می رفتند.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین