اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۰۶

طاهری: امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم

ملی‌پوش وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: سال قبل کشتی‌های خوبی گرفتم و امیدوارم امسال هم زانوی مصدومم اذیت نکند و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.
۱۸:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رامین طاهری در گفت‌وگویی درباره انتخابش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: چهارمین حضورم را در این مسابقات تجربه می‌کنم، سال گذشته در 80 کیلوگرم و سال قبل از آن در 71 کیلوگرم قهرمان شدم و در سال 2014 هم که در رده جوانان بودم به عنوان پنجم رسیدم.

وی ادامه داد: البته به نظر می‌رسد سطح مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی بالاتر باشد و اهمیت بیشتری داشته باشد و تمام تیم‌ها با بهترین نفرات خود خواهند آمد.

ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی تصریح کرد: سال قبل کشتی‌های خوبی گرفتم و امیدوارم امسال هم زانوی مصدومم اذیت نکند و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا نظر کادر فنی را جلب کنم. کادر فنی روی این 2 مسابقه (قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی) نظر ویژه‌ای دارد و من هم کم نمی‌گذارم و تلاش می‌کنم هرچه در توان دارم روز مسابقه روی تشک بگذارم تا پشیمان خارج نشوم.

طاهری درباره شانسش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: حریفان خوب و قدرتمندی در داخل دارم، همه بسیار قوی و با انگیزه هستند و من هم امیدوارم در رقابت با آنها بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت هر کشتی‌گیری که شایسته است با موفقیت در انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین