اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۰۳

حمله تند مدیرعامل صبای قم به پرسپولیسی‌ها

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: از ۳ ماه پیش گفتم جام قهرمانی را زودتر ندهید و آقایان با این کار فوتبال پاک را ناپاک کردند.
۱۷:۴۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفت‌وگویی، در خصوص سقوط تیمش به لیگ آزادگان اظهار داشت: خودتان دیدید که چه اتفاقاتی افتاد و خیلی راحت سر تیم صبای قم را بریدند.از آن طرف پرسپولیس با تیم نصفه و نیمه مقابل حریف ظاهر شد و از این طرف داور اشتباهات فاجعه‌آمیزی را انجام داد.

وی افزود: شما به شائبه‌ها شک نکنید. سؤال من این است چرا پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با ترکیب نیمه و نصفه به زمین نرفت. آیا این‌ها شائبه نیست؟ یا داور بازی گل صد در صد تیم صبا را نگرفت و جالب است در ادامه صحنه‌ای که خطا شده بود آوانتاژ اعلام کرد و همان توپ به دروازه ما رفت. یعنی داور در یک صحنه دچار دو اشتباه فاحش شد.

کشوری‌فرد در ادامه گفت‌وگو در پاسخ به این سؤال که واکنش باشگاه صبا به این اتفاقات چیست، گفت: واقعا نمی‌دانم چه کار باید بکنیم. خودمان هم مانده‌آیم که آیا فدراسیون می‌خواهد به این موضوع رسیدگی کند یا سازمان لیگ و کمیته اخلاق. ما که به هر کسی زنگ می‌زنیم تلفن همراهش خاموش است و نمی‌توانیم مسئولان فدراسیون را پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در پاسخ به این سؤال که برنامه‌هاش برای فصل آینده چیست، گفت: هنوز گیج هستیم و نمی‌دانیم برای فردایمان چه برنامه‌ای داریم چه برسد به فصل آینده. کاری که با ما کردند به نظرم جز بریدن سر صبا نیست. 

وی افزود: ما دوست داشتیم پرسپولیسی‌ها با ترکیب اصلی به مصاف حریف بروند و وقتی گلر اصلی این تیم بیرون است و 7 بازیکن را بازی نمی‌دهند یعنی شائبه‌هایی وجود دارد. سه ماه پیش به آقای تاج نامه نوشتم که جام قهرمانی را زودتر به تیم قهرمان ندهید که اگر این کار را بکنید شائبه به وجود می‌آید. 5 مطلب به فدراسیون فوتبال نوشتم و آقای تاج پای آن را امضا کرد و به فتاحی داد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. متاسفانه با این کار فوتبال پاک ناپاک شد و به نظر شما اگر جام قهرمانی را هفته پیش یا 2 هفته پیش نمی‌دادند روز گذشته پرسپولیس اینگونه بازی می‌کرد؟ مطمئنا آنها برای آنکه جام قهرمانی را بگیرند بازیکنان اصلی را بازی می‌دادند و شرایط اینگونه نمی‌شد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
پرسپولیس برای بازی با الوحده باید به بازیکناش استراحت میداده و کار بدی نکرده. صبا هم اگر در این موقعیت بود به بازیکنا اصلی خودش استراحت نمیداد ؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
پرسپولیس با ترکیب اصلی هم میآمد ، انگیزه ای نداشت چون سه هفته پیش قهرمان شده. صبا نباید به همه تهمت بزنع
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
در طول حیات پرسپولیس همش ناپاکی بوده وبس...قهرمانی در دوره اول که با تزریق پول به تیم ملوان صورت گرفت وبازیکن ملوان بعد از یروزی برابر استقلال در روز اخر لباس قرمز زیر پیراهن ملوان پوشیده بود تا قهرمانی در دقیقه 97 بازی با سپاهان وخیلی از داوریهایی که 4جلسه محروم میکردن بخاطر اینکه به نفع شون سوت نزده بودند تا بازی با تیم دومشون در بازی با سیاه جامگان همه حقایقی تلخ هستند
غلامرضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
به این آقا بفرمایید سر تیم شما را عوامل تیم خودتون زمانی بریدن که با هند بیمورد جلوی دروازه به حریف پنالتی دادند و بعدشم با اخطار دوم از زمین اخراج شدن و بازیکن نوک حملتون بعنوان دفاع راست بازی کرد مرد بودید خوذدتون مردونه بازی میکردین و میموندین نه اینکه الان درمورد تیمهای دیگه خزعبلات بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
شما وقتي سقوط كردي كه در بازي رفت و برگشت با استقلال بازيكنانتون عمدي به استقلال باختن بيخودي آدرس غلط نده
Ali
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۱
روزی که اقای مرفاوی بعدازباخت به استقلال نعره میکشید تو ازادی که از من استقلالیتر استقلالی نمیبینید شائبه براتون ایجاد نشد؟ روزیکه مقابل استقلال بازیکنتون مثل اب خوردن پنالتی داد به استقلال شائبه ایجاد نشد براتون؟ روزیکه تو بازی رفت بااستقلال مربیتون عنایتی را که بیست سال مهاجم نوک بازی کرده بودو اورد گذاشت دفاع اخر و تو عرض دودقیقه اخراج شد شائبه براتون ایجاد نشد؟ بعدشم ازهمه مهمتر شماسرنوشتتون دست خودتون بود میتونستید با برد مقابل استقلال خوزستان تو لی7گ بمونید حالا دیگه باختید میبینید هیچی نمیتونید بگید گیردادیدکه چرا پرسپولیس با بازیکنان اصلیش به زمین نرفته .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۶
واقا خجالت آوره! حنیف عمران زاده جلو استقلال پنالتی عمدی میده،عمدا خودشو در معرض اخراج شدن قرار میده،بعدش میاد میگه چرا پرسپولیس با ترکیب اصلیش بازی نکرد!!؟!!!!
reza
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
اقا چرا اين ادمهاي بي سواد و ميزارين مدير؟ شما بايد 6 ماه پيش ب باشگاه پرسپوليس نامه ميزدي ك اقا تو رو خدا زود قهرمان نشين ك انگيزتون و از دست ندين.ب فدراسيون چكار داري؟؟؟؟؟اصل مطلب قهرمانيه ك پرسپوليس قهرمان شد
ناپ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
جناب مدیرعامل محترم صبای قم. گویند فردی کیسه پولی داشت آنرا در خانه اش پنهان کرد و به مسافرت رفت، درون کیسه یادداشتی نوشته بود و سکه هایش را به خداوند سپرد. ازقضا دزدی به منزل وارد شد و کیسه سکه صاحب خانه را دزدید. وقتی به خانه اش رسید و درب کیسه را گشود متوجه یادداشت صاحب مال خطاب به خدواند شد، تصمیم گرفت که کیسه را به صاحبش برگرداند. وقتی علت را پرسیدند گفت؛ اگر کیسه را برنگردانم بجز دزدی مال وی ایمانش را که به خداوند سپرده بود نیز از دست میدهد و این گناهی بس نابخشودنی است. حال خدمتتان عرض کنم که باشگاه سیاه جامگان با تمامی اعضا و هوادارانشان به آستان مقدس امام هستم دست به التماس شدند.آیا شایسته بود همه اینان از دعای خود سرخورده میشدند و..... این واقعه خواست الهی بود شما زیادی بر این موضوع ابرام نفرمائید. بهتر است وضعیت خودتان را در طی فصل آنالیز فرمائید. یاحق.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
مگه استقلال خوزستان هم در لیگ آسیا حضور نداره چرا اینا با تمام قوا آمدند وبازی جوانمردانه کردند....پرسپولیس جهت اینکه دستشان رو نشه لیگ قهرمانان اسیا را بهانه کردند... بازی که تو ایرانه چهار روز هم زمان داشتند اخر برانکو چرا فرافکنی میکنه خدا میدونه
پژمان
Canada
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
بازي رفت كه عنايتي باخطاهاي بچگانه اخراج شد عمران زاده بازي برگشت بالباس آبي اومد توزمين با پنالتي مشكوك وخطاهاي احمقانه اخراج شد به مربي حرفه اي تيمت اعتراض نكردي. زمانيكه بازيكن چهل وچند ساله مهاجم رو دربازي تراكتور واستقلال شد مدافع وسط كسي نپرسيد چرا؟ شما همون موقع كه امتياز به تراكتور واستقلال دادين تا از پرسپوليس عقب نيفتن سقوط كردين .تهمت زدن به همين راحتيه شما چرا بقيه بازيها نتونستيد نتيجه بگيريد چرا پرسپوليس بايد براي شما بازي كنه
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین