اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۸۸۰

سرمربی چین ترفند زد!

مربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران هدف تیم را گرفتن بلیت مسابقات جهانی قاهره عنوان کرد و تمام شرایط را برای این اتفاق مهیا دانست.
۱۶:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا دامغانی، مربی تیم ایران درباره شرایط تیم خود در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: ما برای امتیاز به امتیاز می‌جنگیم، اما نمی‌گوییم که 100درصد قهرمان می‌شویم چون گفتن این حرف از نظر حرفه‌ای درست نیست.

وی افزود: ما بازیکنان را هم از نظر روانی و هم از نظر بدنی آماده کرده‌ایم و انشالله قهرمان می‌شویم، چون میزبانی و تماشاگران پرشور برای ما هستند. هدف ایران گرفتن بلیت مسابقات جهانی قاهره است.

دامغانی ادامه داد: بازیکنان هم قبل از شروع مسابقات خوب تمرین کردند و هم الان در حین مسابقات خوب کار می‌کنند. دیروز هم با وزنه کار کردیم و هم تمرین توپی داشتیم. برنامه امروز هم همین طور خواهد بود. انشالله بازی فردا را با موفقیت طی می‌کنیم و بعد سراغ تیم چین، رقیب سنتی ایران می‌رویم. فکر می‌کنم چین سرگروه شود و به احتمال زیاد پنجشنبه با مالزی بازی می‌کنیم.

سرمربی ایران درخصوص اظهارنظر سرمربی چین که ایران را قهرمان و تیم خود را نایب قهرمان این رقابت‌ها عنوان کرده بود نیز گفت: سرمربی چین ترفند زده است چون برای مسابقات جهانی قاهره دو تیم انتخاب می‌شوند و احتمال این‌که این حرف شوخی باشد زیاد است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین