اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۸۷۸

درباره فصل بعد فعلا اظهار نظر نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: متاسفانه باید اعلام کنم با وجود همه تلاش‌های باشگاه که در راس آن مدیریت باشگاه است آنچه شایسته بود به دست نیامد.
۱۶:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: تشکر ویژه می‌کنم از اصحاب رسانه سعی کردم همیشه در مقابل نشست خبری حاضر باشم و پاسخگوی سؤالات شما باشم. در سرما و گرما همواره وقت گذاشتید و خبرها را پوشش دادید. بازی پایانی لیگ است و متاسفانه باید اعلام کنم با وجود همه تلاش‌های باشگاه که در راس آن مدیریت باشگاه است اما آنچه شایسته بود به دست نیامد. من در این چند سال روزهای پایانی لیگ را روی پیشانی‌ام خورده که در کورس قهرمانی سقوط باشم.

رکی ادامه داد: نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه اتفاقاتی رخ داد ما به سهم خودم بر نگاه خودم دو بازی بد داشتیم. یکی بازی با پدیده در دور رفت و دیگری بازی با پیکان و بقیه دیدارها می‌توانستیم بازنده نباشیم. آن بازی‌ها که بردیم پیروز شدیم و در خیلی بازی‌ها که باختیم یا مساوی کردیم از فرصت‌ها استفاده نکردیم و برخی از آن بازی‌ها را می‌تواسنتیم برنده شویم که اگر این اتفاق رخ داده بود اکنون پنجم یا ششم جدول بودیم اما چون نبردیم همیشه در نیمه پایین جدول درگیری بودیم. در آرشیوم دارم که دو سه برابر بیشتر از فصل‌های گذشته زحمت کشیدم و بازیکنانم را هم تلاش خود را کردند اما اینکه چرا نتیجه نگرفتیم نمی‌خواهم دیگر بیان کنم. اکنون در روز آخر هستیم و دوباره همه چیز به اما و اگر و روز آخر رسیده به همین دلیل می‌گویم که روی پیشانی من نوشته همه چیز در روز آخر باشد. تلاش می‌کنیم در این روز پایانی نتیجه بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه و به لطف خدا همه چیز دست خودمان است. خودمان باید پیروز شویم و قطعا بازیکنان ما نهایت تلاش خود را می‌کنند تا به پیروزی برسند. حریف ما ماشین‌سازی است و اگر سقوط کرده دلیل نمی‌شود بی‌انگیزه باشد. آنها چند هفته‌ای است که سقوط کرده‌اند اما تلاش می‌کند از هویتشان دفاع کنند و این برایم ارزشمند است اینکه همه سعی می‌کنند فوتبال پاک را معنا کنند و این همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم. جدا از آنکه ما دنبال کسب نتیجه هستیم ما تیم تعیین کننده هستیم و اگر پیروز شویم در لیگ می‌مانیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه فصل بعد با سایپا ادامه همکار می‌دهند یا خیر، گفت‌: فعلا اظهار نظری نمی‌کنم. من هم برای باشگاه و هم برای خودم حق تصمیم‌گیری را قائل هستم و باشگاه هم همیشه کارش را مقابل من انجام داده است.

فرکی در مورد اینکه پرسپولیس ممکن است با تیم اصلی‌اش مقابل سیاه‌جامگان بازی نکند، اظهار داشت: شناختی که از مجموعه پرسپولیس دارم این است که این تیم و هوادارانش با هر تیمی که مقابل سیاه‌جامگان قرار بگیرد به دنبال برد خواهند بود و شکی ندارم که باشگاه پرسپولیس بازیکنان توانمندی دارد و از نظر من جای نگرانی وجود ندارد. آنچه برایم مهم است بازی خودمان است. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد که فوتبال غیرقابل پیش‌بین است. مثل دو فصل پیش که من با سپاهان قهرمان شدم. ما باید پیروز می‌شدیم و نتایج دیگر هم به سود ما رقم خورد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین