اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۸۵۱

عزت‌اللهی:مربی به من گفت که بازی را آرام کنم

مدافع ملی‌پوش کشورمان پس از تساوی بدون گل مقابل تیم قدرتمند کراسنودار گفت:همه بازیکنان از اینکه توانستند یک امتیاز ارزشمند را از این تیم قدرتمند بگیرند خوشحال بودند.
۱۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال آنژی به همراه سعید عزت اللهی، مدافع ملی‌پوش کشورمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه میهمان کراسنودار بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

عزت اللهی درباره این دیدار در مصاحبه با سایت باشگاه آنژی گفت: کراسنودار تیمی قدرتمند و منسجم است و به عنوان یکی از تیم‌های خوب روسیه و عضوی از فوتبال جامعه اروپا است. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و 2 فرصت داشتیم ولی متاسفانه از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در ادامه بازی کراسنودار برای تسلیم کردن ما فشار آورد اما ما مقاومت کردیم. همه بازیکنان از اینکه توانستند یک امتیاز ارزشمند را از این تیم قدرتمند بگیرند خوشحال بودند.

وی درباره اینکه به عنوان یار ذخیره به میدان آمد، گفت: بعد از اینکه وارد زمین بازی شدم تمام تلاشم را کردم تا تیم را تقویت کنم. اینکه به عنوان یار ذخیره به میدان آمدم مشکلی نیست زیرا وظیفه من این است. در نهایت خیلی خوشحالم که تمام تلاش خود را برای کسب نتایج مثبت انجام دادم. اکنون ما باید خود را برای دیدار هفته آینده مقابل لوکوموتیو آماده کنیم.

عزت اللهی در پایان درباره اینکه سرمربی آنژی قبل از ورودش به بازی از او چه درخواستی کرده است، گفت: او به من گفت که بازی را آرام کنم و توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین