اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۸۵۰

نمی‌خواهیم فصل آینده درجا بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:در فصل آینده با برنامه‌ریزی باشگاه تیمی خوب را روانه مسابقات می‌کنیم اما اینکه قرار باشد تیم ما کامل ستاره‌های لیگ برتری باشند صحت ندارد.
۱۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا مهاجری در گفت‌وگویی، در خصوص تمدید قراردادش با پدیده خراسان اظهار داشت: واقعیت موضوع این است که می‌خواهم در مورد مباحث مختلف باشگاه و برنامه‌های آینده به صورت کامل با سایت باشگاه پدیده صحبت کنم اما ما شب گذشته نشستی را با مسئولان باشگاه برگزار کرده و در نهایت به مدت یک فصل قرارداد را امضا کردیم.

مهاجری که تمایل چندانی برای صحبت در خصوص مسائل مختلف را نداشت تنها در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است پدیده برای فصل آینده تیمی متشکل از ستاره‌ها را روانه مسابقات کند، گفت: فقط این را بگویم ما همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم و با توجه به اینکه 2 سال است در لیگ برتر حضور داریم خوب نیست در جا بزنیم.

وی تاکید کرد: در این 2 سال آزمون و خطای زیادی را تجربه کردم و ممکن است بازیکنی در حد ستاره جذب کنیم اما اینکه قرار باشد کل تیم را متشکل از ستاره‌ها کنیم، صحت ندارد و من اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان دارم. قطعا در فصل آینده با هدف خاص برنامه‌ریزی خواهم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین