اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۶۵
نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته در واگذاری ملوان را تکرار کنیم

دنیامالی: بخشی از یارگیری خوب‌مان را مدیون زحمات قلعه‌نویی هستیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: ما تیم جوان و تقریباً پرمهره‌ای داریم و بخشی از یارگیری خوب را مدیون زحمات امیر قلعه‌نویی هستیم.
۱۹:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-احمد دنیامالی در حاشیه نشست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با مدیران و سرپرستان تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: من از شورای شهر به فدراسیون فوتبال آمدم تا ببینم اگر این فدراسیون تخلف داشته به آن رسیدگی کنم!

وی افزود: البته این حرف را به شوخی گفتم و امیدوارم فدراسیون فوتبال هیچ وقت مشکلی نداشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال این باشگاه یادآور شد: وضعیت تیم ما از هر نظر خوب است و همدلی خوبی بین کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم به وجود آمده است، ضمن اینکه این همدلی هواداران را نیز نسبت به آینده تیم امیدوار ساخته است. ما فصل پیش در نیم‌فصل اول فقط یک برد کسب کردیم، اما خداراشکر در نیم‌فصل از سه بازی توانسته‌ایم شش امتیاز به دست آوریم که خیلی خوب است.

دنیامالی خاطرنشان کرد: ما تیم جوان و تقریباً پرمهره‌ای داریم و بخشی از این یارگیری خوب را مدیون زحمات امیر قلعه‌نویی هستیم. در شرایط فعلی هم حمید استیلی به خوبی کارش را انجام می‌دهد و فوتبالدوستان انزلی مثل همیشه حامی این تیم هستند. به عقیده من، ما از نظر تماشاگر جزو سه تیم اول ایران هستیم و امید می‌رود در سال‌های آینده بتوانیم باشگاهی حرفه‌ای داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف نیاز به یک برنامه‌ریزی اقتصادی قوی است که به دنبال پیاده‌کردن آن در باشگاه هستیم.

وی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندرانزلی نیز یادآور شد: ما در این زمینه تلاش‌های خود را انجام داده و می‌دهیم، اما با توجه به اینکه قصد داریم با تدبیر این کار را انجام دهیم طبیعی است که به زمان نیاز داشته باشیم. ما با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی جلسات مختلفی برگزار کردیم و این وضعیت ادامه خواهد داشت. در یکی دو سال اخیر افرادی آمدند و تلاش‌هایی در تیم انجام دادند، اما باشگاه نتوانست آن برنامه‌ریزی‌هایی را که انجام داده بود، پیش ببرد، به این خاطر ما قصد داریم طوری عمل کنیم که دیگر مشکلات گذشته را نداشته باشیم و البته برای رسیدن به اهداف‌مان به زمان بیشتری نیاز داریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که چرا با امیر قلعه‌نویی قطع همکاری کردند، تصریح کرد: ما در مذاکرات‌مان با قلعه‌نویی شرط کرده بودیم که منابع مالی تأمین کنیم، اما بعد از سپری شدن دو هفته از مسابقات لیگ در این امر ناموفق بودیم. در این دو بازی هم سرمربی در کنار زمین نداشتیم و این مسئله تأثیر منفی روی تیم گذاشته بود. به هر حال بعد از هفته دوم خیلی صادقانه با امیر قلعه‌نویی صحبت‌های خود را انجام دادیم و در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که او از تیم ملوان جدا شود.

دنیامالی درباره آیین‌نامه‌ای که کمیته اخلاق برای باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته است، گفت: اعتقاد من این است که اگر باشگاه‌ها خودشان یکسری قوانین را برای بازیکنان در نظر بگیرند و به این قوانین عمل شود، دیگر نیازی به آیین‌نامه‌ها نخواهد بود. ما باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا این آسیب‌ها و اتفاقات به وجود نیاید، نه اینکه بعد از بروز اتفاقات بیاییم با متخلفان برخورد کنیم. البته باید در این زمینه بین باشگاه و سازمان لیگ شفاف‌سازی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد:‌ به طور مثال در قضیه واگذاری باشگاه‌ها هنوز هیچ چیزی روشن نیست و اگر باشگاهی بخواهد واگذار شود مدیر آن نمی‌داند که باید چه شرایطی را در نظر بگیرد و از چه راهی این کار صورت بگیرد، بهتر است سازمان لیگ و باشگاه‌ها در این زمینه‌ها با هم در یک خط جلو بروند، مثل تمام دنیا که قوانین برای باشگاه‌ها مشخص است. اگر این روند در پیش گرفته شود از خیلی‌ از اتفاقات پیشگیری خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین