اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۷۶

ورزشکاران پارالمپیکی ایران پیشینیه خوبی در دنیا دارند

نماینده فنی بین‌المللی IPC در رشته دوومیدانی گفت:‌ ورزشکاران ایران در بخش پارالمپیک پیشینه خوبی در دنیا دارند و من برخی از آنها را می‌شناسم.
۱۵:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جانل الدریج، نماینده فنی بین‌المللی IPC در رشته دوومیدانی برای نظارت بر رقابت‌های قهرمانی کشور به ایران سفر کرده است.

الدریج ساکن استرالیا است و پیشینه‌ای آموزشی دارد و از سال 1985 به عنوان نماینده فنی بین‌المللی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در رشته دو و میدانی فعالیت دارد و خدمات بسیاری در این رشته ارائه داده است.

وی علاوه بر نظارت این مسابقات، از امروز، در دوره‌ای 2 روزه به عنوان مدرس دوره بازآموزی داوری بین‌المللی حضور یافته و جمعی از داوران ملی کشورمان زیر نظر وی مباحث مورد نظر را آموزش می‌بینند.

الدریج درباره حضورش در ایران گفت: در این دوره آموزشی سرفصل‌های دوره‌های بین‌المللی برای داوران تدریس می‌شود و امیدواریم در پایان نتایج مطلوبی بدست آید. در پایان این دوره آزمونی از شرکت کنندگان بعمل می‌آید و در حین برگزاری مسابقات نیز عملکرد داوران بررسی می‌شود.

ناظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک افزود: ورزشکاران ایران در بخش پارالمپیک پیشینه خوبی در دنیا دارند و من برخی از آنها را می‌شناسم. زهرا نعمتی ورزشکاری است متفاوت که توانسته توانمندی خود را نشان دهد و سیامند رحمان نیز ورزشکار نام آوری است و هر دوی آنها از پدیده‌های ورزش پارالمپیک دنیا هستند.

رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین با حضور دوومیدانی‌کاران جانباز، معلول، نابینا و کم‌بینا از روز پنجشنبه، 14 اردیبهشت ماه با نظارت نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک آغاز می‌شود و تا شنبه، 16 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیز حضور دارد و این مسابقات با حضور وی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین