اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۶
کی‌روش لیست سیاه ندارد و تلاش می‌کنم نظر او را جلب کنم

خلعتبری: برانکو کارش را بلد است و تیمش می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کی‌روش بازیکنان را براساس تفکرات خودش دعوت می‌کند و فکر نمی‌کنم لیست سیاه او صحت داشته باشد.
۱۴:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا خلعتبری در خصوص برتری پرگل تیمش مقابل پرسپولیس، شانس قهرمانی سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

  بازی سپاهان - پرسپولیس چطور بود؟

بازی بسیار جذاب و دیدنی بود و آنهایی که این مسابقه را تماشا کردند، واقعاً لذت بردند. هر دو تیم خوب بازی کردند و هم ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و هم پرسپولیس. خدا را شکر می‌کنم که از این بازی سخت سه امتیاز حساس را کسب کردیم.

  خوشحالی بعد از گل تو هم حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورد. در این مورد چه صحبتی داری؟

اصلاً دلیلی ندارد در این مورد حرف بزنم. من بازیکن سپاهان هستم و این طبیعی است که بعد از گل زدن خوشحالی کنم. مگر در پرسپولیس بودم، بعد از گلزنی خوشحالی نمی‌کردم؟ من الان پیراهن سپاهان را به تن می‌کنم و به این باشگاه و همچنین مردم اصفهان تعهد دارم. من به هیچ‌کس بی‌احترامی نکردم و کار عجیبی هم انجام ندادم.

درمورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به قضاوت این بازی چه صحبتی داری؟

نمی‌توانم در این مورد حرف خاصی بزنم. زرگر یکی از داوران خوب لیگ است و اگر صحنه‌ای ببیند سوت می‌زند. در یک صحنه توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و فکر می‌کنم داور می‌توانست پنالتی بگیرد. در یک صحنه هم پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که خطا روی امید عالیشاه پنالتی بود. البته من از آن صحنه دور بودم و نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم.

به نظر می‌رسد سپاهان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است ...

تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم، ولی صحبت کردن از قهرمانی زود است. امسال شش یا هفت تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

  آیا پرسپولیس با این تیم می‌تواند شانسی برای قهرمانی داشته باشد؟

پرسپولیس در فاز تهاجمی خیلی قوی است و بازیکنان جوانی هم دارد. از طرفی برانکو هم کارش را بلد است و معتقدم این تیم امسال مدعی قهرمانی است. قطعاً دو شکست نباید باعث شود که در مورد آینده پرسپولیس با ناامیدی حرف بزنیم.

  فکر می‌کنی در فهرست جدید کارلوس کی‌روش جا داشته باشی؟

من هشت سال در تیم ملی بودم و الان مدتی است که دعوت نمی‌شوم. اگر دعوت شدم که خوشحال می‌شوم. در غیر این‌صورت برای کی‌روش و شاگردانش آرزوی موفقیت دارم. به هر حال او تصمیم می‌گیرد که چه نفراتی در تیم ملی حضور داشته باشند.

  برخی معتقدند چند بازیکن از جمله تو در لیست سیاه این مربی حضور دارید. نظرت در این مورد چیست؟

کی‌روش بازیکنان را براساس تفکرات خودش دعوت می‌کند و فکر نمی‌کنم لیست سیاه او صحت داشته باشد. به هر حال دعوت از بازیکن به سلیقه مربی مربوط می‌شود. من تلاش می‌کنم تا نظر او را جلب کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

  فکر می‌کنی محرم نویدکیا به سپاهان برگردد؟

ما منتظر کاپیتان هستیم و مطمئن باشید محرم به زودی به سپاهان بازخواهد گشت. او بعد از بازی به من اس‌ام‌اس تبریک داد و امیدوارم که خیلی زود به تمرینات سپاهان اضافه شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین