اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۱۴

بمب جنجالی پرسپولیس در آستانه انفجار

هافبک دفاعی استقلال دیروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما حاضر نشد با تیم تمرین کند.
۱۰:۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشید باقری که روز بازی با الاهلی از لیست استقلال برای بازی برابر این تیم خط خورده بود روز گذشته بعد از 10 دقیقه حضور در تمرین در گوشه‌ای نشست و نظاره‌گر تمرین هم‌تیمی‌هایش بود.

 

گفته می‌شود فرشید باقری از اینکه جایی در تفکرات علیرضا منصوریان ندارد، به شدت ناراحت است و به همین دلیل حاضر نشد در کنار سایر بازیکنان تمرین کند.

 

در این بین صحبت‌هایی در مورد جدایی باقری از استقلال در پایان فصل هم شنیده می‌شود که با تمرین نکردن روز گذشته این شایعات بیش از پیش قوت خواهد گرفت. باقری قصد داشت نیم فصل دوم از استقلال جدا شود تا بتواند در تیم دیگری بازی کند اما منصوریان حاضر نشد رضایتنامه این بازیکن را صادر کند. بهانه اول سرمربی استقلال حضور باقری در پرسپولیس بود و دلیل دیگری که اجازه نداد رضایتنامه فرشید صادر شود این بود که روزبه چشمی و آندو تیموریان نمی‌توانستند به لیست استقلال اضافه شوند. باقری ماند اما با حضور نورافکن در ترکیب استقلال جایی پیدا نکرد و وقتی این بازیکن کاسه صبرش لبریز شد که قبل از بازی با الاهلی از لیست 18 نفره هم خط خورد. تمرین نکردن فرشید هم به این معنا بود که او از شرایط موجود در استقلال ناراحت است و نمی‌خواهد با این تیم ادامه دهد.

 

این در حالی است که برانکو به شدت به دنبال این بازیکن است و به مسئولان تیم گفته هر طور که شده مقدمات حضور وی را در پرسپولیس فراهم کنند. در صورتی که باقری بتواند رضایت نامه خود را از استقلال بگیرد به احتمال فراوان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین