اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۸۱۰

به جای تشویق، 20 میلیون هم تنبیه شدیم!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: شاید به دلیل اینکه استقلال را بردیم باید با جریمه مالی روبه‌رو می‌شدیم.
۱۴:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: بازی بسیار سخت و نفس‌گیری بود. برای کسب نایب قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و از سوی دیگر این بازی برایمان حیثیتی بود. خواسته کل هواداران کسب پیروزی در این مسابقه بود که خوشبختانه به این موفقیت رسیدیم.

وی در مورد حضور پرشور هواداران، اظهار داشت: برعکس مسابقات قبلی که شیطنت زیادی انجام می‌شد در این بازی دیدیم اهداف برخی افراد خاص برملأ شد و هواداران با رفتار خوبی که در جریان بازی داشتند فضای بسیار مناسبی برای برگزاری فوتبال ایجاد کردند. هواداران آذربایجانی لیاقت زیادی دارند و آنها همواره از تیم خود حمایت کردند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام در بازی استقلال، عنوان کرد: هواداران در این بازی فقط تیم خودشان را تشویق کردند و مشکل خاصی در جریان بازی به وجود نیامد.

ذوالفقاری وقتی در جریان حکم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه 20 میلیونی تراکتورسازی به خاطر رفتار هواداران این تیم در دیدار مقابل استقلال قرار گرفت، اظهار داشت: باید ببینیم چه گزارشی به کمیته انضباطی ارسال شده و چه چیزی نوشته است. خود سعید فتاحی در آنجا حضور داشت و جو خوب ورزشگاه را دید. حتی مهدی تاج به خاطر رفتار هواداران تشکر کرد. اگر تشکر می‌کند دیگر این حکم‌ها چیست.

وی در ادامه تأکید کرد: واقعاً چه وضعیتی برای یک لیزر انداختن 20 میلیون تومان جریمه می‌کنند به جای اینکه ما را تشویق کنند تیم را با تنبیه روبرو کردند. این حکم بی‌احترامی به هواداران و باشگاه است. شاید برای این جریمه شدیم که مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد درگیری که بین امید ابراهیمی و بازیکنان تراکتورسازی به وجود آمد، گفت: در فوتبال این اتفاقات می‌افتد ما در اواخر بازی گل زدیم که استقلالی‌ها تحت فشار قرار گرفتند. در صحنه‌ای طاهران بازیکن جوان تیم ما برای زدن توپ پیش آمد که این مسأله باعث عصبانیت ابراهیم خوش‌اخلاق شد. او لحظه‌ای از کوره در رفت و سایرین این بازیکن را آرام کردند. خوشبختانه با وجود تمامی این اتفاقات هواداران از کوره در نرفتند و تیم خود را تشویق کردند.

ذوالفقاری در مورد مطرح شدن بحث خداحافظی ادینهو از هواداران تراکتور‌سازی عنوان کرد: هر کسی صلاح خود را بهتر می‌داند. ادینهو اعلام کرده قصد دارد به برزیل بازگردد و سال آخر فوتبالش را در شهر خودش دنبال کند. او مقابل نفت تهران‌آخرین بازی خود را در تبریز برگزار می‌کند و می‌خواهد از هواداران خداحافظی کند. البته اعلام کرده شاید در آینده باز هم به تبریز بیاید.

وی در مورد دیدار مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان تیم بسیار خوب و ریشه‌داری است از زمانی که زلاتکو کرانچار هدایت این تیم را بر عهده گرفته سپاهان شرایط بهتری پیدا کرده است. آنها تمام امکانات لازم برای رسیدن به موفقیت را دارند. به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستیم و امیدواریم بازی جذابی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین