اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۶۰
محمدخانی؛

قعرنشینی پرسپولیس تلخ ترین رکورد است / کاپیتان های ما همیشه بازیکنان ملی پوش بوده اند

مربی اسبق پرسپولیس گفت: «در تاریخ باشگاه سابقه نداشته که پرسپولیس در آغاز لیگ در انتهای جدول باشد.»
۰۹:۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ناصر محمدخانی در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و قعرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر اظهار داشت: «در بازی با سپاهان پرسپولیس خیلی بد بازی نکرد اما از نظر نتیجه 4 گل خورد و 3 امتیاز را از دست داد تا اکنون آخرین تیم جدول لیگ برتر باشد. اگر چه این یک رکورد محسوب می‌شود اما این تلخ‌ترین رکورد باشگاه پرسپولیس است. سابقه نداشته که پرسپولیس در شروع لیگ در انتهای جدول باشد.»

 

وی ادامه داد: «هواداران پرسپولیس از این وضعیت ناراضی هستند. از هواداران قدیم پرسپولیس سؤال کنید تا بدانید پرسپولیس چه قبل از ما و چه بعد از ما چگونه فصل را آغاز می‌کردند. پرسپولیس اکنون شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کند. استقلال هم روز گذشته در ورزشگاه آزادی باخت اما آنها 6 امتیاز گرفته بودند که شکست خوردند ولی پرسپولیس از 3 بازی دو باخت و یک مساوی دارد که مساوی را هم در ورزشگاه آزادی گرفته و می‌توان آن را هم باخت حساب کرد. پرسپولیس نباید در ورزشگاه آزادی امتیاز دهد.»

 

محمدخانی در مورد اینکه مقصر این وضعیت را برانکو می‌داند یا عوامل دیگر، گفت: «برانکو تنها مقصر این ماجرا نیست اگر چه در راس همه سرمربی باید پاسخگوی نتایج تیم باشد اما واقعیت آن است که وقتی پرسپولیس چنین شرایطی دارد یعنی آنکه همه ارکان باشگاه مقصر هستند. از بازیکن گرفته تا مدیر و مربی. ممکن است بازیکن کم کاری کند یا عوامل دیگری وجود داشته باشد که پرسپولیس به این روز افتاده است.»

 

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه می‌توان به این پرسپولیس امیدوار بود، گفت: «اکنون 3 بازی از لیگ گذشته و باید 6 -7 هفته از لیگ بگذرد تا بتوانیم به طور قطعی در مورد وضعیت پرسپولیس صحبت کنیم. فکر می‌کنم پرسپولیس اگر یک برد بیاورد شرایط روحی روانی تیم بهتر خواهد شد و از این وضعیت خارج می‌شود و دوباره اوج می‌گیرد. امیدوارم این اتفاق هفته آینده رخ دهد.»

 

محمدخانی در مورد اینکه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در این روزها بر روی بازیکنانی بسته می‌شود که سابقه ملی ندارند، گفت: «در گذشته همیشه کاپیتان‌های پرسپولیس یا کاپیتان تیم ملی یا بازیکن ثابت تیم ملی بودند. کاپیتان پرسپولیس بازیکنی باید باشد که تاثیرگذار باشد و با سایر بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته باشند. کاپیتانی پرسپولیس یک افتخار است و در گذشته در این تیم کاپیتان‌هایی مثل علی پروین و محمد پنجعلی داشتیم که می‌توانستند تیم را رهبری کنند.»

 

وی در مورد اینکه مهرداد کفشگری چنین خصوصیتی را دارد یا نه،‌ گفت: «شاید سایر بازیکنان قدیمی محروم یا مصدوم بودند و شانس به کفشگری رو کرده و بازوبند را به او دادند.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین