اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۱۷۲

ما در بحران به سر می‌بریم

مربی من‌یونایتد در خصوص مصدومیت فوق‌ستاره خود اظهار ناراحتی کرد و گفت: به خاطر لیست بازیکنان مصدوم، اکنون در بحران قرار داریم.
۱۷:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پنج‌شنبه با اینکه من‌یونایتد با پیروزی مقابل اندرلخت به نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کرد اما مصدومیت زلاتان کامشان را تلخ کرد.

ایبرا با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه زانو به مدت 9 ماه خانه نشین شده است. روزنامه دیلی استار مدعی شده که شاید فوتبال این مهاجم 35 ساله با این مصدومیت به پایان رسد.

با مصدومیت زلاتان، اکنون مورینیو در بد دردسری قرار گرفته است. از طرفی در لیگ اروپا به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان بوده و از طرف دیگر خواهان پیوستن به جمع 4 تیم در لیگ جزیره نیز است.

اما تعداد مصدومان بالا رفته و این کار به شدت سخت شده است.

مورینیو در این خصوص گفت: در حال حاضر با توجه به لیست بازیکنان مصدوم ما در بحران به سر می‌بریم. اریک بایلی 6 بازی پیاپی در زمین بوده، زیرا روخو تا ماه دیگر مصدوم است و ما اسمالینگ و جونز را نیز در اختیار نداریم. الان زلاتان هم به این لیست اضافه شده است.

وی ادامه داد: در خط حمله برخلاف خط دفاعی ایده داریم زیرا رونی به جمع بازیکنان بازگشته است. باید ببینیم آیا «خوان ماتا» نیز به جمع بازیکنان ما تا انتهای فصل بازمی‌گردد؟!

مربی من‌یونایتد در خصوص رونی نیز گفت: وین از لحاظ ذهنی آماده بوده و یک جنگنده برای ما خواهد بود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین