اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۷۴

حسینی: بازی‌های آسان‌تری از سپاهان نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:اعتقادی به اینکه بازی‌های آسان‌تری نسبت به سپاهان داریم، ندارم و معتقدم هر بازی شرایط خودش را دارد.
۲۰:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  مجتبی حسینی در پایان بازی و پس از پیروزی مقابل تیم ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت: خوشبختانه در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و از این مسئله خوشحالم.

وی افزود: تیم ما زیر تمرین و فشار زیاد است و بازهم خوشحالم و خدا را شاکرم که توانستیم یک برد خوب کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم این روند‌مان را ادامه دهیم.
سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: چمن زمین بلند بود و هوا هم گرم؛ تیم ما هم در فشار بازی‌ها بود اما با تمام شرایط توانستیم دو گل بزنیم و چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم.
وی در مورد کسب نتایج خوب با پیراهن‌های جدید که منجر به موفقیت این تیم شده است، عنوان کرد: خرافاتی نیستم و الان که شما گفتید من متوجه شدم؛ من هم خوشحالم که با پوشیدن این پیراهن‌ها به پیروزی رسیدیم.
حسینی در مورد رقابت با سپاهان برای رتبه چهارمی گفت: رقابت خوبی است و می‌خواهیم در این جایگاه بمانیم؛ حق ما بیشتر از این هم بود اما امیدوارم در پایان فصل این جایگاه را کسب کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اعتقادی به اینکه بازی‌های آسان‌تری نسبت به سپاهان داریم، ندارم و معتقدم هر بازی شرایط خودش را دارد؛ شما دیدید که در مقابل تیم سقوط کرده کار دشواری داشتیم و سپاهان نیز با دشواری مقابل صبا به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین