اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۲۹

این استقلال پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد/ پرسپولیس از ابتدای فصل خوب بود

جابر انصاری بازیكن بی‌حاشیه استقلال بعد از مدت‌ها به تركیب ثابت آبی‌ها رسید.
۱۷:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| جابر كه حالا باید برای تقابل با تراكتورسازی به تبریز شهر خودش برگردد، در مورد شرایط فعلی استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرورزشی پاسخ می‌دهد.

* از بازی امروز مقابل تراكتورسازی شروع كنیم. فكر می‌كنی شكست در بازی رفت را جبران كنید؟

ما شرایط خوبی داریم و مدت‌هاست كه در لیگ برتر نباخته‌ایم البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم كه در زمین حریف نتیجه بگیریم. تراكتور هم تیم خوب و قابل احترامی است.

* فكر می‌كنی در نهایت استقلال نایب‌قهرمان شود؟

الان سرنوشت دست خودمان است و اگر در این بازی نتیجه بگیریم، شانس بالایی برای نایب‌قهرمانی خواهیم داشت.

* در مورد قهرمانی پرسپولیس چه نظری داری؟

پرسپولیس فصل را خیلی خوب شروع كرد. استقلال اما با توجه به اینكه با تغییرات زیادی مواجه شده بود، در ابتدای فصل ناهماهنگ بود و همین موضوع باعث شد تا امتیازهای حساسی را از دست بدهیم. درواقع فرق ما و پرسپولیس به نتایج ابتدای فصل برمی‌گردد. ما از لحاظ بازیكن خیلی بهتر بودیم ولی در نیم‌فصل چند بازیكن را از دست دادیم و البته نتوانستیم بازیكنی جذب كنیم. خدا را شكر الان شرایط تیم ما بهتر است و كار منصوریان برای انتخاب 11بازیكن همیشه سخت است.

* استقلال در فصل آینده می‌تواند قهرمان شود؟

به نظر من استقلال فصل آینده با این بازیكنان می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

* شرایط استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌كنی؟

ما وضعیت خوبی داریم و در بازی با الاهلی هم میزبان هستیم. امیدوارم با حمایت هواداران این بازی را ببریم و در نهایت به ‌عنوان تیم اول صعود كنیم.

* به نظر تو نماینده‌های ایران پتانسیل قهرمان شدن در آسیا را دارند؟

نمی‌توان گفت ندارند. الان در فوتبال فاصله‌ها بسیار كم شده است و معتقدم تیم‌های ایرانی پیشرفت كرده‌اند. امیدوارم هر چهار نماینده ایران نتایج خوبی بگیرند. به نظر من استقلال تیم خوبی دارد و حتی می‌توانم بگویم كه این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد. ما بازیكنان خوبی داریم و حتی می‌توانیم برای فصل بعد یك تیم قوی‌تر تشكیل بدهیم.

* شرایط فعلی خودت چطور است؟

خدا را شكر از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم در سه بازی پایانی عملكرد خوبی داشته باشم. متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم و همین باعث شد حدوداً 10 بازی را از دست بدهم اما الان وضعیت خوبی دارم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین