اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۸۸۹

۳ تیم راه یافته به نیمه نهایی دوست ندارند با ما رقیب شوند

مدافع یوونتوس پس از شکست بارسلونا و حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا گفت: عملکرد ما در این بازی محکم بود. زدن ۳ گل به بارسلونا و بسته نگه داشتن دروازه در نیوکمپ یعنی ما تیم بزرگی هستیم.
۱۱:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا یووه در مجموع با نتیجه 3 بر صفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

لئوناردو بونوچی، مدافع مستحکم یوونتوس پس از این بازی در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: خیلی خوب می‌دانستیم که آنها تلاش می‌کنند تا ما رو به جلو بازی کنیم تا در صورت وجود فضا در دفاع ایجاد خطر کنند اما ما بازی خوبی را ارائه دادیم و متحد و هماهنگ عمل کردیم.

وی افزود: عملکرد ما در این بازی یک دست و محکم بود. زدن 3 گل به بارسلونا و بسته نگه داشتن دروازه در نیوکمپ یعنی ما تیم بزرگی هستیم و اکنون مقابل خود دو گام را داریم. این یوونتوس بعد از هر بازی چه بارسلونا باشد چه پسکارا مستحق تشویق است. اکنون ما در حال رشد هستیم و الان هر رقیبی باید از یوونتوس بترسد.

مدافع ملی‌پوش بانوی پیر در پایان درباره قرعه کشی گفت: برای ما اهمیتی ندارد که چه تیمی رقیب ما می‌شود. به نظرم 3 تیم دیگری که به نیمه نهایی راه پیدا کردند دوست ندارند با ما بازی کنند. اکنون یوونتوس در رقیبان خود ترس ایجاد می‌کند و ترسناک شده است و هدف ما رسیدن به جام قهرمانی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین