اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۵۰

استقلال کار سختی مقابل تراکتورسازی دارد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هم استقلال و هم تراکتورسازی در کورس قهرمانی هستند ولی فکر می‌کنم میزبان با وجود حضور تماشاگرانش کار راحت‌تری نسبت به استقلال دارد.
۱۴:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی موسوی مهاجم سابق استقلال در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: این بازی همیشه حساس است حتی اگر دو تیم در کورس قهرمانی حضور نداشته باشند. هواداران هر دو تیم پرشور هستند و حالا هم که دو تیم برای نایب قهرمانی می‌جنگند فکر می‌کنم بازی بسیار زیبا و حساسی را شاهد باشیم.

وی افزود: هم استقلال و هم تراکتورسازی امسال فرازونشیب زیادی داشتند و نتوانستند پا به پای پرسپولیس که نوسان کمتری داشت بالا بروند و حالا هم برای سهمیه می‌جنگند به نظر من استقلال در تبریز کار سختی دارد چون هر دو تیم را از لحاظ مهره و از لحاظ کادر فنی در یک سطح می‌بینم اما تراکتوری‌ها از وجود تماشاگرانشان بهره می‌برند که این یک پوئن مثبت است.

موسوی در خصوص اینکه تراکتورسازی بازیکنانی نظیر کرار، هادی محمدی و ادینیو را در اختیار ندارد،‌ گفت: همه این بازیکنانی را که گفتید اگر نباشند تماشاگران خلأ آنها را پر می‌کنند چون بازی کردن در تبریز کار آسانی نیست. شما دیدید که استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل سیاه‌جامگان متوقف شد و این نشان از جذابیت فوتبال دارد بنابراین فقط نفرات نیستند که تعیین‌کننده نتیجه یک مسابقه هستند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: استقلال دراین فصل نشان داده روبروی تیم‌هایی که خوب نتیجه گرفته حتماً 90 دقیقه بازی خوب انجام نداده است. من نمی‌خواهم از تیم رقیب حمایت کنم. استقلال زمانی کامل می‌شود که مثل پرسپولیس به ثبات برسد و شما دیدید که آنها امسال تیم‌تر بودند و با کمترین نوسان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. من به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم محبوبم در بازی‌هایی که انجام می‌دهد سوار بر بازی باشد و بتوانیم همه مسابقات را با اقتدار جلو ببریم.

وی افزود: من نیمه دوم بازی استقلال با صبا را که می‌دیدم کار گره خورده بود و شاید اگر حریف 10 نفره نمی‌شد استقلال نمی‌برد فکر می‌کنم تیم روی تیزهوشی بازیکنانش به برتری رسید و سه امتیاز را گرفت.

موسوی در پایان در خصوص اینکه حواشی چقدر می‌تواند در نتیجه مسابقه استقلال و تراکتورسازی تأثیرگذار باشد، گفت: اگر منظورتان از حواشی مباحث رحمتی و قلعه‌نویی است که دیگر این مباحث مثل چند سال گذشته نیست، هم قلعه‌نویی حواسش است و هم رحمتی باتجربه‌تر شده است این حواشی مربوط به یکی، دو سال پیش بود و من مطمئن هستم هم مردم و هم بازیکنان و مربیان مراقب رفتارشان در زمین خواهند بود و دیگر وارد این حواشی نخواهند شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین