اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۱۹

برای موفقیت نیازمند ابزار هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: در رده نوجوانان نسبت به رقبا عقب هستیم و برای موفقیت در این رده نیازمند ابزار هستیم.
۱۱:۴۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامرضا محمدی در گفت‌وگویی، درباره شرایط آزادکاران نوجوان گفت:‌ 2 اردوی 9 روزه را برای حضور در تورنمنت آذربایجان داشتیم یعنی 18 روز و حدود 3 - 4 روز پیش از مسابقات نیز بچه‌ها در اختیار ما بودند.

وی ادامه داد:‌ در رده نوجوانان نسبت به رقبا عقب هستیم و برای موفقیت در این رده نیازمند ابزار هستیم؛ یکی از این ابزار حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی است. اگر نتوانیم تدارکات خوبی داشته باشیم از حریفان عقب خواهیم ماند و نمی‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: این قول را می‌دهم که اگر زمان کافی در اختیار ما قرار بگیرد نتیاج خوبی خواهیم گرفت. کار سختی داریم و عقب هستیم، اما استعدادهایی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و می‌توانیم با اعتماد به آنها موفق شویم.

محمدی خاطر نشان کرد: نوجوانان ما اگر می‌خواهند موفق باشند باید از همین حالا به فکر مدال در رده سنی بزرگسالان باشند. قرار بود اواخر اردیبهشت ماه انتخابی تیم ملی برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری جلو افتاد. از طرفی مسابقات قهرمانی آسیا را در تیرماه و قهرمانی جهان را در شهریور ماه خواهیم داشت که زمان زیادی در اختیار نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین