اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۶۶
هفته سوم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛

خلعتبری تیر خلاص زد

تیم سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس را شکست داد و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد.
۲۱:۳۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

تیم سپاهان با ترکیب شهاب گردان، حبیب گردانی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، وریا غفوری، علی کریمی، میلاد سرلک، فوضیل موسایف،احسان حاج‌صفی، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری به میدان آمد.

در سوی دیگر میدان هم پرسپولیس با ایمان صادقی، وحید حیدریه، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، مهرداد کفشگری، کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی در این بازی حاضر شده است.

هر 2 تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند و تیم سپاهان در همان لحظات ابتدایی روی ارسال حاج‌صفی صاحب فرصت شد که این موقعیت با ضربه سر مهدی شریفی به بالای دروازه رفت.

در ادامه حملات سپاهان ادامه یافت تا اینکه باز هم حاج‌صفی با فرار از چنگ مدافعان حریف و شوت سنگین دروازه ایمان صادقی را باز کرد تا میزبان از سرخ‌پوشان پایتخت پیشی بگیرد.

در ادامه شاگردان برانکو هم پس از دریافت این گل بازی تهاجمی‌تری را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه مهدی طارمی با شوت راه دور و از پشت محوطه جریمه دروازه سپاهان را گشود و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه حملات 2 تیم ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 34 علیپور با جا گذاشتن گردان و مدافعان سپاهان دروازه خالی را برای عالیشاه مهیا کرد و عالیشاه هم با یک ضربه آرام برای بار دوم دروازه گردان را گشود.

لحظاتی پس از این گل، موقعیت برای گلزنی علی کریمی فراهم شد که با از دست رفتن این فرصت و شیطنت علی کریمی بازیکنان 2 تیم درگیر شدند که با مدیریت داور این قائله خاتمه یافت.

اما این پایان کار نبود و در ادامه روی ارسال رسول نویدکیا مایکل اومانیا مدافع پرسپولیس گل تساوی سپاهان را وارد دروازه خودی کرد تا دوباره همه چیز یکسان ادامه پیدا کند.

در ادامه باز هم عالیشاه با گردان در موقعیت تک به تک قرار گرفت که این فرصت را شهاب گردان با واکنشی به موقع از حریف گرفت.

در ابتدای نیمه دوم بازی هر دو طرف با افت نسبی همراه بود و در ادامه هم مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک در دقیقه 54 با گردان موفق به گلزنی نشد تا بازی همچنان با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

در ادامه روی فرار حاج‌صفی و خطای کفشگری بر روی احسان در محوطه جریمه سپاهان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که این پنالتی را هادی عقیلی وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شاگردان فرکی باز هم از حریف پیش بیفتند.

پس از گل سوم سپاهان بازی در بیشتر دقایق در نیمه زمین دنبال می‌شد و دو تیم چند فرصت نصفه نیمه به دست آوردند که با بی‌دقتی مهاجمان از بین رفت و تنها موقعیت جدی گلزنی فرصت دقیقه 71 مهدی شریفی در مقابل دروازه پرسپولیس بود که ضربه این بازیکن هم به بیرون رفت.

لحظاتی پس از این موقعیت، روی ضد حمله حاج صفی فرصت گلزنی برای رسول نویدکیا فراهم شد که ضربه این بازیکن توسط محمد انصاری دفع شد تا این بازیکن تازه وارد ناجی تیمش شود چند دقیقه بعد مشابه همین فرصت هم روی دروازه سپاهان ایجاد شد که با تکل کرمی این خطر هم دفع شد.

در دقیقه 81 محمدرضا خلعتبری هم با فرار از چنگ مدافعان پرسپولیس گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و تیر خلاص را به قلب سرخ‌پوشان وارد کرد.

در ادامه هم تلاش 2 تیم برای افزودن تعداد گل‌ها بی‌ثمر بود تا در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان خاتمه یافت.

نتیجه قضاوت حسین زرگر در این دیدار 2 کارت زرد برای علی کریمی و عبدالله کرمی از سپاهان و 5 کارت زرد برای علی علیپور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محمد انصاری و مهرداد کفشگری از پرسپولیس بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین