اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۶۲۷

روخی‌بلانکو به دنیا نیامده‌ام اما روخی‌بلانکو از دنیا می‌روم

بازیکن محبوب و مردمی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا گفت: روخی‌بلانکو به دنیا نیامده‌ام اما روخی‌بلانکو از دنیا می‌روم!
۱۶:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ستاره 35 ساله و پرتغالی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در آستانه بازی مهم تیمش برابر لسترسیتی انگلیس گفت: اتلتیکومادرید تاریخ دارد، به حریف انگلیسی خود احترام می‌گذاریم اما برگ برنده اتلتیکومادرید تعهدی است که روی دوش خود دارد و سنگینی آن را با کمال میل تحمل می‌کند. ما محکوم به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم و باید برای قهرمان شدن در این جام بزرگ با همه توانمان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: روخی‌بلانکو به دنیا نیامده‌ام اما روخی‌بلانکو از دنیا می‌روم، نمی‌خواهم ادعا کنم که اتلتیکومادرید همه زندگی من بوده اما اکنون همه زندگی من است و دوست دارم حتی وقتی بازنشسته شده‌ام، کاری جز خرید بلیت و تماشایا بازی‌های تیم و بازدید از موزه نداشته باشم. دلم می‌خواهد تا آخرین روز از زندگی خود با اتلتیکومادرید پیوند داشته باشم. من دیگر کاری در این دنیا ندارم جز این که برای موفقیت تیم خود تلاش کنم. کار من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای رو به پایان است اما به عنوان یک روخی‌بلانکو تازه آغاز شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین