اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۴۱

خدا کند پرسپولیس مقابل ما با تمام قوا بازی کند

هافبک پدیده مشهد گفت: هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم اما از انتخاب ابتدای فصلم راضی هستم.
۱۵:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن یوسفی در رابطه با دیدار پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی سخت در پیش داریم و بدون شک مقابل قهرمان لیگ بازی کردن دشوار است. با اینکه پرسپولیس قهرمان شده اما قطعا دنبال کسب 3 امتیاز در این بازی است تا جشن قهرمانی بگیرد. ما هم دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم در این 3 بازی نتیجه بگیریم و به روند قبل از بازی با تراکتورسازی برگردیم.

 

وی در خصوص اینکه جشن قهرمانی پرسپولیس بعد از این بازی برگزار می شود، عنوان کرد: پرسپولیس در زمین خودش بازی دارد و دوست دارد مقابل چشمان هواداران خودش قهرمانی را جشن بگیرد. ما دوست داریم که پرسپولیس با تمام توانش مقابل پدیده به میدان بیاید و این تیم را شکست دهیم.

 

هافبک پدیده مشهد درباره وضیعیت خودش تصریح کرد: خدا را شکر امسال شرایط خوبی داشتم و سعی می کنم در 3 هفته پایانی نیز این روند را حفظ کنم و بازیکن مفیدی برای تیمم باشم. 

 

یوسفی در ادامه در خصوص بازی های پایانی این تیم مقابل تیم های مطرح بیان داشت: ما اگر می توانستیم بازی با تراکتورسازی به پیروزی برسیم، کمک زیادی به ما در ادامه راه می کرد و حتی می توانستیم شانس سهمیه داشته باشیم. با این حال هنوز هم ناامید نیستیم و برای کسب جایگاه بهتر تا هفته آخر تلاش می کنیم و به نام تیم ها کاری نداریم.

 

وی در پایان گفت: هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم اما از انتخاب ابتدای فصلم راضی هستم. پدیده شرایط خوبی دارد و فقط مشکلات مالی کمی ما را اذیت کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین