اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۴۲۸

روح برنده شدن را از تیم ملی بزرگسالان الهام گرفتیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی به مسابقات تدارکاتی بزرگ با تیم‌های اروپایی و آفریقایی نیاز دارد.
۱۳:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، درخصوص برگزاری کلاس‌های مربیگری و سمینار مدرسین که در تهران آغاز شده است، اظهار داشت: این کلاس‌ها برای نفراتی است که به عنوان مدرس فعالیت می‌کنند. من هم در این کلاس‌ها حضور دارم و اتفاقاً برنامه‌هایی که باعث صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی شده است را به سایر همکاران انتقال داده‌ام.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی نوجوانان افزود: ما طبق برنامه پیش می‌رویم و بعد از صعود به جام جهانی اردوها را آغاز کرده‌ایم. تا آخر اردیبهشت اردوهای استعدادیابی را برگزار می‌کنیم و از اوایل خرداد برنامه‌ها فشرده می‌شود و باید آنها را پیاده کنیم.

چمنیان تأکید کرد: تنها دغدغه ما بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی برای تیم ملی نوجوانان است چون آنها نیاز دارند که بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی، آفریقایی و کشورهای آمریکای جنوبی داشته باشند. این بازیکنان نوجوان هستند و تجربه کافی ندارند و به همین علت باید بازی‌های تدارکاتی بزرگ برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: ما یکی از 4 نماینده آسیا در جام جهانی هستیم که مهرماه 96 برگزار می‌شود و نیاز داریم که روز به روز پیشرفت داشته باشیم.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: عملکرد تیم ملی بزرگسالان طی سالیان گذشته روی کل فوتبال ما اثرگذار بوده است. شما دیدید که تیم‌های نوجوانان و جوانان به دور بعد صعود کردند و راهی جام جهانی شدند. همه اینها به خاطر بازتاب درخشش تیم ملی بزرگسالان بوده و عملاً نتایج فنی آنها روی فوتبال ما تأثیرگذار بوده است. اتفاقاً ما در هندوستان تیم ملی بزرگسالان را الگو کردیم و روح برنده شدن را از آنها یاد گرفتیم. این مسئله می‌تواند به سایر تیم‌های ما شخصیت بدهد.

چمنیان در خصوص اینکه درخواستش از دولت آینده برای توسعه ورزش کشور چیست، خاطرنشان کرد: درخواست ما از رئیس‌جمهور آینده زیرساخت‌ها است. تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، زمین تمرینی باکیفیت ندارند و در باشگاه‌ها هم چنین مشکلاتی وجود دارد. فکر می‌کنم اگر رئیس‌جمهور به زیرساخت‌ها نگاه خاص داشته باشد، یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای آینده انجام خواهد داد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
alireza
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
با تبریک قهرمانی زود هنگام وبا اقتدار پرسپولیس . به آقای برانکو پیشنهاد میکنم به کاپیتان تیم جوانان آقای رضا کرملاچعب وقت بازی بده ضرر نمیکنه . با اطمینان میگم این پسر اگر میدون ببینه آینده خیلی خوبی خواهد داشت
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین