اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۷۴

سازمان لیگ پاداش قهرمانی ما را نداده و گفته حرام است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: هیچ کس ما را حمایت نمی‌کند و دیگر نه تمرین می کنیم و نه بازی!
۲۱:۲۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا،‌ گفت: به مردم خوب آذربایجان به دلیل سیلی که جاری شد تسلیت می‌گویم. در دو بخش صحبت می‌کنم بخش اول مربوط به مسائل فنی و بخش دوم مربوط به مشکلات تیم است. با وجود همه مشکلات بازیکنان تلاش می‌کنند و باید آنها را تحسین کنند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس ما را حمایت نمی‌کند و بانک ملی توجهیی به مسائل تیم ندارد. سایپا برای کسب یک امتیاز به میدان آمد. موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. در نبود چند بازیکن تاثیر گذار جوان‌های ما نمره قبولی گرفتند. 

پورموسوی افزود: در این سه روز بارها با همایون یوسفی و الباجی تماس گرفتیم و پاسخگو نبودند. علی ساری قبل از انتخابات چند بار نماینده را به تمرین ما فرستاد در این مدت چند بار تماس گرفتم تا به تمرین بیاید که اینطور نشد.  نماینده‌های مجلس، استاندار و مسئولان بانک ملی و ... جمع شوند و در مسابقه بعدی بازی کنند. تیم ما به هیچ عنوان دیگر تمرین و بازی نخواهد کرد. خیالشان راحت است که بازیکنان و کادرفنی غیرت دارند و کار را پیش می‌برند به همین خاطر کاری انجام نمی‌دهند. بازیکنی که 14 اردیبهشت قراردادش تمام می‌شود و تنها 5 درصد از قراردادش را گرفته چطور بازی خواهد کرد. به بازیکنی که مقابل من مینشیند و می‌گوید پولی ندارم باید چه جوابی بدهم. 

وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه در بازی با لخویا پولی نداشتیم تا با هتل تسویه کنیم. تا قبل از شروع بازی جوراب نداشتیم. صبرمان لبریز شده است. تا کجا و کی باید صبر کنیم. نمی‌دانیم سال بعد باشگاهی هست یا نه. اگر کسی مصدوم شد چه کسی جواب می‌دهد. بازیکنان با من صحبت کردند و از من خواستند تا دیگر از آنها نخواهم به تمرین بیایند. به دکتر شریعتی پیامک دادم و او مثل همیشه پذیرفت گفت مسائل را دنبال می‌کند. اداره تربیت بدنی، مسئولان استان، نماینده‌های مجلس جمع شوند و یک تیم تشکیل دهند. ما دیگر بازی نمی‌کنیم. واقعا تنها هستیم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: در محرومیت محمد طیبی هیچکسی از ما حمایت نکرد. مگر می‌شود بعد از یک ماه و نیم بازیکن را محروم کنند. این مسئله سوال بر انگیز است. شانه خالی نمی‌کنیم. امروز هم کم نگذاشتیم سه بازی دیگر هست و اگر مشکلات مالی حل شود تلاشمان را می‌کنیم. اعضای تیم به جمع بندی رسیدند دیگر به هیچ وجه تمرین نکنیم.  به باشگاه گفتم از ولی خرسندی که ایجنت است شکایت کند او با بازیکن ما قرارداد سه ساله بسته و برایش تیم بسته است این بازیکن دیگر پیش ما نمی‌آید. اگر دوستی و برادری بین ما نبود بازیکن برایمان بازی نمی‌کرد. آرش افشین پانزده متر تکل زده است. مارکو پول سفر ما را داده اما هنوز پولش را ندادیم. بازیکنان گفتند دیگر در تمرین حاضر نمی‌شوند.

پورموسوی در مورد اینکه آیا مدیرعامل باشگاه به قطر آمده بود، تصریح کرد: بله به قطر آمد اما وقتی پولی نیست چه فایده‌ای دارد. سایپا در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب کرد اما از تساوی مقابل ما خوشحال بود. ما با این مشکلات با وجود اینکه به رده هشتم صعود کردیم ناراحت هستیم. شرمنده مردم هستیم که برنده نشدیم. 11فروردین با یوسفی جلسه داشتیم او با مسئولان بانک ملی صحبت کرد و گفت اگر تیم را نمی‌خواهید باشگاه را واگذار کنید که قرار شد به ما جواب بدهند از 15 فروردین هر چه تماس گرفتیم هیچ جوابی داده نشده است. ساری، و الباجی هم هیچ پاسخی ندادند. مهدی زبیدی، فرشاد جانفزا، گودرز داوودی و ... خودشان پول عمل پایشان را دادند این تیم داری نیست. مثل کار در محلات است. بازیکن تیمی در تهران 55 درصد پول گرفته بعد می‌گوید روی غیرتش بازی می‌کند. نصف قرارداد او سه برابر پول بازیکن ما است. اصلا این مسئله قابل قیاس نیست. با 6/5 میلیارد کل بدهی تیم‌مان را پرداخت می‌کنیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چه کسی مقصر است، گفت: سازمان لیگ پاداش قهرمانی ما را نداده است و می‌گویند حرام است. چطور تا دو سال قبل حرام نبود الان حرام شده است؟ فتوا داده‌اند و می‌گویند اگر پاداش قهرمانی را پرداخت کنیم حرام است. طبق چیزی که به ما گفتند 2 میلیارد پول پاداش قهرمانی بوده است. هیچ چیزی پرداخت نکردند. قرارداد سلمان بحرانی 160 میلیون است از او بپرسید چقدر پول گرفته که آنقدر با غیرت بازی می‌کند. از شولی هم خواسته‌ام دیگر برای باشگاه پولی تهیه نکند. آقایان ماهی 15 میلیون تومان حقوق می‌گیرند آنوقت 500 میلیون تومان ما را از پنج شنبه تا دوشنبه معطل کردند و به 170 میلیون تومان تبدیل شد. 330 تومان آن خرج هزینه شد. ما را مقابل کارگران گروه ملی قرار می‌دهند و می‌گویند پول را به فوتبالیست‌ها دادیم.‌آنها هم فکر می‌کنند واقعا همینطور است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین