اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۰۹

ما هم دوست داریم ملی‌پوش بیشتری در تیم ملی داشته باشیم

مدیرعامل سپاهان گفت: روند رو به رشد سپاهان را خیلی بیشتر از قبل احساس می‌کنیم.
۱۸:۲۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن طاهری در گفت‌وگویی در مورد اینکه چه زمانی تکلیف تمدید قرارداد کرانچار با سپاهان برای فصل آینده مشخص می‌شود، گفت: از همان ابتدا هم گفته بودیم که اگر از روند تیم رضایت داشته باشیم حتماً برای تمدید قرارداد صحبت می‌کنیم و همانطور که اشاره شد تیم به یک ثبات، شخصیت خوبی رسیده و احساس می‌کنیم که سپاهان می‌تواند در مقطع فعلی همه رقبایش را شکست داده و یا حداقل بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

وی در مورد اینکه آیا هنوز این موضوع جنبه عملی پیدا کرده یا خیر، گفت: خیر هنوز عملی نشده اما سعی می‌کنیم تا قبل از اتمام لیگ این کار را انجام دهیم.

طاهری درباره دیدار شب گذشته سپاهان مقابل گسترش فولاد، گفت: بازی خوبی بود به خصوص اینکه گسترش تیمی است که هر لحظه انتظار گلزنی از این تیم را داشتیم ضمن اینکه تیم تبریزی بازیکنانی دارد که می‌توانند مسیر بازی را تغییر دهند اما با ارنج خوب کرانچار و شرایطی که او به وجود آورد، بیشتر بازی در اختیار ما بود و توانستیم هم بازی را کنترل کنیم و هم نتیجه را برای خود به ثبت برسانیم.

مدیرعامل سپاهان درباره دیدار بعدی مقابل صبای قم، گفت: بازی با صبا بسیار سخت است. در واقع بازی با دو دسته تیم دشوار است، ابتدا تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند و سپس تیم‌هایی که در حال سقوط و افتادن و بازی با چنین تیم‌هایی همیشه شرایط خاص خود را دارد. بازی با صبا هم به دلیل شرایط خاص این تیم در جدول رده‌بندی سخت و دشوار است.

طاهری در مورد اینکه به نظر می‌رسد موتور سپاهان بعد از مدت‌ها روشن شده و آیا این موضوع برای وی حسرت‌انگیز نیست، ضمن اینکه سپاهان برای کسب سهمیه با دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب آهن جنگ سهمیه دارد، گفت: قطعاً‌ همین‌طور است. ما به دنبال جایگاه چهارمی هستیم، یک مقدار از موضوعی که عنوان کردید دست خودمان است و یک مقدار هم دست ذوب آهن و در نهایت کسب سهمیه برای یکی از دو تیم اصفهانی دست تراکتورسازی و یا نفت تهران است که در واقع دست تقدیر است که مشخص می‌کند اگر چهارم شدیم آسیایی شویم یا خیر.

وی در مورد اینکه آیا با آمدن کرانچار به سپاهان شوک مثبت وارد شده است، گفت: ما روند رو به رشد سپاهان را خیلی بیشتر از قبل احساس می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه هواداران اعتقاد دارند دوران طلایی این تیم دوباره با کرانچار آغاز شده است، گفت: تمام سعی‌مان این است که اتفاقی بیفتد که هم هوادار راضی شود و هم دوران خوبی را با کرانچار داشته باشیم.

طاهری درباره اینکه به نظر می‌رسد تعداد ملی‌پوشان سپاهان در تیم ملی کم است، گفت: ما هم دوست داریم تعداد بازیکن ملی‌پوشمان در تیم ملی بیشتر باشند، اما این نظر کی‌روش است که چه تصمیمی بگیرد. در هر صورت امیدواریم تیم ملی کشورمان همیشه چه با بازیکنان زیاد سپاهان و چه با بازیکنان کم سپاهان موفق باشد!

وی در پایان در مورد اینکه شاید با دعوت بازیکنان متعدد از سپاهان بار دیگر جنگ کی‌روش و کرانچار تکرار شود، گفت: این نظر شماست و من نظری ندارم. اگر بازیکنی حقش باشد باید به تیم ملی دعوت شود. حالا یک باشگاه با توجه به شرایط شاید 10 بازیکن ملی داشته باشد و یک باشگاه دیگر 2 ملی‌پوش. این دیگر حق یک بازیکن است و نقطه‌نظر سرمربی تیم ملی که نیروهای خودش را انتخاب کند که به طور قطع بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین