اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۰۹۵

واکنش مدیر باشگاه پتروشیمی به صحبت‌های سرپرست دانشگاه‌آزاد

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: جواب صحبت‌های سرپرست دانشگاه آزاد را با شکایت به کمیته انضباطی می‌دهیم.
۱۷:۲۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| شاپور یاوری در گفت‌وگویی، در مورد شکایت باشگاه پتروشیمی از سرپرست دانشگاه آزاد اظهار داشت: به هر حال جواب های هوی است و ما هم به جای سر و صدا شکایت‌مان را به کمیته انضباطی می‌کنیم تا آنها به موضوعات مطرح شده علیه پتروشیمی رسیدگی کنند. متاسفانه باب شده بعد از باخت صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که درست نیست. ما هم در تهران به این تیم باختیم اما هیچ صحبتی انجام ندادیم. هر زمانی که می‌بریم این مسائل مطرح می‌شود.

وی در مورد اینکه عامری سرپرست دانشگاه آزاد گفته است تهیه بلیت هتل از سوی پتروشیمی برای داوران روی کار آنها تاثیر می‌گذارد، گفت: آمدن به ماهشهر مانند شهرهای دیگر نیست. چون پرواز مستقیم مانند دیگر شهرها ندارد و کل پروازهایش چارتر می‌شود.اگر داوری بخواهد خودش بیاید باید یک یا دو مسیر برود اما باشگاه ما این شرایط را ایجاد کرده است. داوران به صورت مستقیم به ماهشهر بیایند.

مدیر باشگاه پتروشیمی عنوان کرد: این مسائل سال‌های گذشته هم بوده اما چرا هیچ کسی صحبت نمی‌کرده است. انتظار داریم داور با شرایط خسته به مسابقه برسد؟ پس کرامت انسانی کجا رفته است؟ هر کسی از ما تقاضا کند دفتر باشگاه او را در پرواز قرار می‌دهد تا داوران با آرامش کامل در مسابقه حضور پیدا کنند. این شرایط خاص است. چه اشکالی دارد وقتی یک امکانی وجود دارد از آن جلوگیری کنیم.

یاوری در مورد اینکه گفته می‌شد در بازی روز پنجشنبه بیش از 50 شیپور در سالن وجود داشته است، گفت: وقتی عامری سرپرست دانشگاه به این موضوع اعتراض کرد ناظر داوری دستور جمع‌آوری آنها را داد که این کار انجام شد. ما هم می‌توانیم ایرادهای زیادی بگیریم که کسی نتواند پاسخ بگوید اما به دنبال این مسائل نیستیم. به کمیته انضباطی می‌رویم تا آنها تکلیف را روشن کنند. اگر ما اشتباه کرده‌ایم برخورد کنند.

وی در پایان در مورد جذب حامد حدادی و اینکه کدام یار خارجی از این تیم خارج می‌شود، گفت: طبق نیازی که کادر فنی داشت حامد حدادی جذب شد و اینکه کدام یکی از دو خارجی دیگر یا هر دوی آنها از ترکیب خارج شوند به نظر مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بستگی دارد. حامد حدادی هم زمانی که کارت بازی‌اش برسد، بازی خواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین