اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۷۱

گردانی:تفاوتی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم/ می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم

مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است زردپوشان در روز پنجشنبه پرسپولیس را نیز مانند استقلال خوزستان و ذوب‌آهن شکست خواهند داد.
۱۴:۵۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب گردانی مدافع چپ سابق تراکتورسازی در ابتدای فصل به تیم قهرمان لیگ چهاردهم پیوست و در دو هفته ابتدایی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی ابتدا در خصوص دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان همراه بود گفت: ذوب‌آهن در این بازی خیلی خوب کار کرد ولی ما بهتر بودیم و توانستیم در پایان پیروز شویم.

بازیکن تبریزی سپاهان در مورد رویارویی این هفته تیمش با پرسپولیس تأکید کرد: حضور هواداران‌مان به ما کمک می‌کند که با روحیه بهتری در زمین حاضر شویم. تمام تمرکز ما بر روی کسب ششمین قهرمانی سپاهان است و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف می‌کنیم. هیچ تفاوتی ندارد که با چه تیمی بازی می‌کنیم. ما فقط باید با سه امتیاز از زمین خارج شویم

گردانی یکی از گزینه‌های سرخپوشان پایتخت برای پست دفاع چپ در ابتدای فصل بود اما وی ترجیح داد به اصفهان برود: پرسپولیس به من پیشنهاد داده بود اما حس می‌کردم در سپاهان راحت‌ترم و حالا هم از انتخابم راضی هستم. می‌خواهم با عملکرد خوبی که از خود به نمایش می‌گذارم به تیم ملی برسم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین