اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۸۴

از یک‌شنبه به بازی برگشت مقابل بارسلونا فکر می‌کنیم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی در دیدار رفت مقابل بارسلونا گفت: پیروزی 6 بر یک بارسا مقابل پاری‌سن‌ژرمن در نیوکمپ را از یاد نبرده‌ایم.
۱۱:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پائولو دیبالا، شب گذشته با زدن 2 گل به بارسلونا بدون شک ستاره بی و چون چرای مسابقه تیم های یوونتوس و بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

در این مسابقه بزرگ ستاره‌های بزرگی از جمله مسی، نیمار، سوارز و ... در زمین حضور داشتند، اما دیبالا بهتر از همه نفرات درخشید و دوباره نگاه ها را به خود خیره کرد.

در پایان مسابقه وی خاطرنشان کرد: ما بازی خوبی در خانه مقابل بارسلونا انجام دادیم و پیروز شدیم، اما حالا شرایط برای بازی برگشت در نیوکمپ کاملا متفاوت است. حالا باید به ورزشگاهی برویم که همه هواداران حاضر در آن ورزشگاه حامی بارسا خواهند بود، اما شک نکنید در مسابقه برگشت نیز سعی خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با اشاره باخت 6 بر یک پاری سن ژرمن در نیوکمپ، ادامه داد: بدون شک ما در آستانه مسابقه برگشت مان در نیوکمپ به همان باخت 6 بر یک پاری سن ژرمن مقابل بارسا فکر می کنیم. فعلا هم از کاری که در خانه مقابل بارسا انجام داده‌ایم لذت می بریم و از یک شنبه به فکر بارسلونا و بازی برگشت خواهیم بود.

دیبالا تاکید کرد: ما شناخت خیلی خوبی از بارسا داریم و می دانیم آنها چه قدرتی دارند و چه کارهایی می توانند انجام بدهد ، بنابراین برای مسابقه برگشت نیز می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی گفت: ما نمی خواهیم از قدرتی که داریم عقب نشینی کنیم و در مسابقه برگشت هم می خواهیم آنها را تحت فشار قرار بدهیم چرا کهمعتقدم ما هم پتانسیل های خوبی در تیم داریم و می توانیم آنها را تحت فشار قرار بدهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین