اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۷

رحمتی و طالب‌لو؛ هر روز صمیمی‌تر از دیروز

روزی که قرار شد سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو با هم در استقلال بمانند و کار کنند، برای استقلالی‌ها این نگرانی وجود داشت که دو دروازه‌بان اسم و رسم‌دار مجموعه آبی سر ناسازگاری بگذارند و روابط سرد و خصمانه‌شان تولید حاشیه کند...
۱۴:۴۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-اتفاقاً خوش و بش سرد مهدي و وحيد در اولين روزي كه رحمتي به محل تمرين استقلال رفت، جاي ترديد باقي نگذاشت كه رحمتي و طالب‌لو به مشكل مي‌خورند اما وقتي اين دو دروازه‌بان باتجربه با پادرمياني يك دوست مشترك، سر يك ميز نشستند و كدورت‌ها را دور ريختند، ورق برگشت.
از آن روز به بعد رابطه رحمتي و طالب‌لو چنان صميمي شد كه آنها در تمرين و اردو هميشه با هم بودند. اين روزها هم وحيد و مهدي يك ساعت قبل از شروع تمرين استقلال به كمپ آبي‌ها مي‌روند و با يكديگر اختصاصي تمرين مي‌كنند و حتي بعد از پايان تمرين نيز با هم وقت مي‌گذرانند.
حالا اين نگراني وجود دارد كه رحمتي و طالب‌لو بيش از حد با هم رفيق شوند (!) از شوخي گذشته رحمتي و طالب‌لو با رفتار حرفه‌اي خود، دست حاشيه‌سازان را در پوست گردو گذاشتند... آنهايي كه براي ضربه زدن به استقلال نقشه و برنامه داشتند، روي اختلافات مهدي و وحيد حساب كرده بودند اما با رفاقت صميمي طالب‌لو و رحمتي، تير حاشيه‌سازان به سنگ خورد.

رحمتي و طالب‌لو جاي خالي فردوسي‌پور را پُر كردند!
دوشنبه شب سمينار فرهنگ و اقتصاد استان كرمان در برج ميلاد 3 مهمان فوتبالي داشت. آرش برهاني مهاجم كرماني استقلال جزو شركت‌كنندگان در اين سمينار به شمار مي‌رفت كه به خواست مسئولان برگزاركننده 2 تن از دوستانش را به اين نشست دعوت كرد.سيدمهدي رحمتي كه خود سابقه بازي در مس كرمان را دارد همراه با وحيد طالب‌لو وارد برج ميلاد شدند و كنار آرش برهاني نشستند. به اينكه اين 2 دروازه‌بان قبلاً رابطه خوبي با هم نداشتند كاري نداريم اما اين روزها كار به جايي كشيده كه رحمتي و طالب‌لو با هم بيرون مي‌روند؛ از شام خوردن در سفره‌خانه گرفته تا شركت در سمينار برج ميلاد.سمينار فرهنگ و اقتصاد كرمان يك غايب سرشناس كرماني داشت كه نتوانست به برج ميلاد برود چون سمينار مذكور دوشنبه شب برگزار شد و در اين چند ساعت عادل‌ فردوسي‌پور سخت درگير رتق و فتق امور برنامه 90 و اجراي آن بود.. بهرام افشارزاده، ميلاد فخرالديني و علي سامره از ديگر مهمانان سرشناس اين سمينار بودند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین