اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۴۷۴

امیدوارم مقابل پدیده طلسم شکسته شود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر بازیکن محروم می‌شود و داور در جریان بازی تصمیمی می‌گیرد بازیکن باید مطیع باشد و باشگاه همه این مسائل را بر اساس ضوابط مشخص پیگیری می‌کند.
۱۳:۴۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد اینکه جاسم کرار روز گذشته تمرین نکرده است، گفت: کرار روز گذشته در حاشیه تمرین در صحبتی که با من انجام داد اعلام کرد دیگر قصد حضور در تمرینات را ندارد. با توجه به اخراج در بازی با صبای قم و محرومیت 2 جلسه‌ای این بازیکن او در سه بازی از چهار مسابقه آخر لیگ نمی‌تواند تیم را همراهی کند. همچنین کرار در بازی فینال جام حذفی هم به دلیل اخراج در دیدار مقابل ذوب آهن غایب است. او به همین خاطر می‌گوید دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کند. بعد از اعلام این موضوع از سوی کرار مسئولان باشگاه و امیر قلعه‌نویی را در جریان این مسئله قرار دادم.

وی در مورد اینکه آیا کرار به عراق بازگشته است، اظهار داشت: خیر او در حال حاضر در ایران به سر می‌برد. بازیکن باید مطیع قوانین باشد. اگر محرومیتی هم حاصل شده و داور تصمیمی گرفته بازیکن حق اعتراض ندارد و باشگاه طبق قوانین مسئله را پیگیری می‌کند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد افت این تیم در هفته‌های اخیر گفت: دلیل این مسئله کاملا مشخص است. وقتی باشگاه محروم می‌شود مربی با دست خالی چه کاری می‌تواندانجام دهد. بازیکنانی که باشگاه گرفت به دلیل محرومیت نتواستند بازی کنند و این شرایط پیش آمده است.

ذوالفقاری در مورد بازی مقابل پدیده و محرومیت سه بازیکن این تیم، تصریح کرد: در این شرایط کارمان سخت است. در کل در دیدار مقابل پدیده هم همیشه با بدشاسنی روبرو بودیم که امیدوارم اینبار که محرومان زیادی داریم این طلسم بشکند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین