اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۲۸۸

4 بازی در حد مرگ و زندگی داریم

بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت:برد مقابل تراکتورسازی فقط کار من نبود و تمام بچه‌های تیم با تلاش خود تیم را به سمت پیروزی بردند.
۱۰:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| امید جهانبخش بازیکن جوان صبای قم در بازی با تراکتورسازی چهره اول بازی بود و با دو گلی که به ثمر رساند و یک پنالتی که گرفت تاثیرگذار بود.

امید جهانبخش در گفت و گو با فارس در مورد این بازی اظهار داشت:مهم ترین بازی فصل را بردیم و باید بگویم کار بزرگی کردیم.بردن تیم مطرحی چون تراکتور سازی کار سختی است اما ما باید می بردیم تا در لیگ برتر بتوانیم بمانیم و این کار را کردیم.

وی افزود:ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کاملا نسبت به تراکتورسازی برتری داشتیم.فرق ما با تراکتور این بود که برای آنها این بازی زندگی بود ولی برای ما بوی مرگ می داد که می خواستیم زنده بمانیم و برای زنده ماندن تلاش کردیم.
جهانبخش تاکید کرد: خیلی زحمت کشیدیم و زودتر از زمانی که من گل زدم باید دروازه تراکتورسازی را باز می کردیم.
وی درباره درخشش خودش در این بازی عنوان کرد: نمی خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم اما حقیقت این است که همه بازیکنان تیم فداکارانه بازی کردند و برد تراکتورسازی نمی تواند کار یک نفر باشد.همه ما زحمت کشیدیم تا به این برد برسیم و حالا از این برد لذت می بریم.البته کار ما هنوز تمام نشده است و چهار بازی مرگ و زندگی دیگر هم داریم اما از چیزی که مطمئنم این است که صبا در لیگ برتر می‌ماند چون لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد.
او درباره بازی این هفته با استقلال هم گفت:همه بازی های ما سخت است و نیاز به امتیاز داریم. استقلال هم مثل تراکتور تیم خوبی است اما ما کاری به شرایط تیم ‌های دیگر و حق اشتباه هم نداریم به همین دلیل در بازی با استقلال هم به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین