اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۱۳۶

درخواست حضوری بازیگر زن مشهور از بازيكنان پرسپوليس

فیلم «خوب، بد، جلف» برای پرسپولیسی‌ها بسیار جذاب بود و نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی و استفاده از دیالوگ‌های طنزآمیز او باعث خنده بازیكنان شده بود.
۱۲:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیسی‌ها بار دیگر در یك برنامه خیرخواهانه به نفع بیماران اوتیسم پا به میدان گذاشتند. روز پنج‌شنبه اكران تیم «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسمخانی به نفع بیماران اوتیسم روی پرده سینما رفت.

 

در این مراسم محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی و رضا كرملاچعب در اكران خصوصی فیلم «خوب، بد، جلف» به نفع بیماران اوتیسم كه به همت باشگاه پرسپولیس برگزار شد، شركت كردند.

 

محمودرضا غدیریان، مجری توانمند كشور آغازگر برنامه بود و در ادامه با دعوت از بازیكنان پرسپولیس و محراب قاسمخانی و شقایق دهقان از آنها خواست برای تماشاچیان صحبت كنند.

 

صحبت‌های محمود خوردبین باعث ایجاد شور و هیجان وتشویق حضار شد و همچنین شقایق دهقان از بازیكنان پرسپولیس خواست تا انتهای فیلم حضور داشته باشند و بازی همسرش محراب قاسمخانی را تماشا كنند.

 

در حاشیه مراسم

 

* پس از صحبت‌های هنرمندان و بازیكنان، عكسی به یادگار گرفته شد.

 

* توسط حامد طاها یك قطعه از آهنگ قهرمانی پرسپولیس قبل از آغاز فیلم اجرا شد.

 

* فیلم «خوب، بد، جلف» برای پرسپولیسی‌ها بسیار جذاب بود و نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی و استفاده از دیالوگ‌های طنزآمیز او باعث خنده بازیكنان شده بود.

 

* پس از پایان فیلم بازیكنان و هنرمندان برای پذیرایی به سالن VIP رفتند كه در این لحظه صحبت‌های جالبی میان آنها رد و بدل شد. محراب قاسمخانی خطاب به بازیكنان گفت: دمتون گرم، امسال گل كاشتید. ان‌شاءا... در بازی با ماشین‌سازی دور افتخار را می‌زنیم و هفته بعد در تهران جشن قهرمانی می‌گیریم.

 

* بازیكنان پرسپولیس هم قاسمخانی را برای جشن قهرمانی دعوت كردند و از وی خواستند حتماً در جشن قهرمانی كنار سرخپوشان حاضر باشد.

 

* این مراسم در راستای اهداف انجمن اوتیسم ایران برای تجهیز و خدمات‌رسانی بهتر به كودكان اوتیسم و خانواده‌هایشان برگزار شد و تمامی عواید حاصل از بلیت‌فروشی به هزینه‌های درمانی و خدماتی بیماران اوتیسم تعلق گرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین