اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۰۴۵

چرا طارمی به بارانی هیس داد ؟

صادق بارانی را می توان چهره حاشیه ساز دیدارهای اخیر برابر پرسپولیس نامید.
۱۶:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| هافبک دفاعی جوان پیکان که در لیگ دسته اول توانست با بستن بازوبند کاپیتانی، رهبر این تیم برای بازگشت به لیگ برتر لقب گیرد اولین بار دو جدال حذفی بین دو تیم حاشیه ساز شد و ضمن درگیری با عالیشاه وساطت کریم باقری را نیز به جنجال بزرگی تبدیل کند و در نهایت از زمین اخراج شد.


او پیش از این دیدار نیز وعده شکست پرسپولیس را داد و البته ابراز امیدواری کرد تا یکی از گلزنان تیمش لقب گرفته و جشن پیروزی شان را با زدن موهایش برپا کند.


مساله ای که به مذاق بازیکنان جوان پرسپولیس خوش نیامد تا مهدی طارمی بعد از گلزنی در دقایق پایانی او را به سکوت فرا بخواند و نمایش قدرت تیمش را اینگونه اثبات کند. بارانی نیز که در این مدت نشان داده علیرغم بالا بردن توان فنی اش از نظر خودداری و کنترل عصبی نتوانسته شرایط را به سود خود کند واکنش تندی به این حرکت طارمی نشان داد تا سیدعلی را مجبور به اهدای کارت قرمز و اخراجش از زمین کند.


بارانی که در این بازی عملکرد خوبی در میانه زمین از خود به نمایش گذاشته بود، در ثانیه های پایانی جنجال بزرگ بازی را رقم زد و اینچنین پاسخ ادعای خود پیش از این بازی را از طارمی دریافت کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین