اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۰۲۸

حربه این فصل استقلال ضدحمله است/ ضعف تیم های دیگر پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کرده

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید با همین کادرفنی و کمترین تغییرات در میان بازیکنان در فصل آینده حاضر شود تا فرصتی را برای هماهنگی دوباره نخواهد.
۱۳:۳۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| صادق ورمزیار در رابطه با تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: به نظرم استقلال هنوز بعد از تعطیلات عید و لیگ برتر نتوانسته طراوت خود قبل از نوروز را به دست آورد. حتی در بازی با فولاد نیز آن نشاط و شادابی را در استقلال شاهد نبودیم و در این بازی نیز هماهنگی جالبی میان بازیکنان وجود نداشت.

 

وی افزود: از سوی دیگر غیبت علیرضا منصوریان در کنار زمین و همچنین نبود کاوه رضایی درون زمین تاثیر زیادی روی روند تیم گذاشته بود. رضایی بازیکنی است که در این فصل بسیار تاثیرگذار بوده و استقلالی ها به حضور او در  زمین از پاس دادن تا پرس کردن عادت کرده اند. همه می دانند که بهترین حربه استقلال در این فصل روی ضدحملات بوده که کاوه تاثیر زیادی در آن داشته است.

 

پیشکسوت استقلال درباره هدف استقلال در 4 بازی آینده لیگ برتر تصریح کرد: استقلال باید تمام توانش را بگذارد که نایب قهرمانی را از تراکتورسازی  بگیرد. بحث قهرمانی تقریبا مشخص شده و 2 تیم استقلال و تراکتور باید برای نایب قهرمانی تلاش کنند. این عنوان هم با توجه به نامشخص بودن سهمیه های سال آینده ایران در آسیا اهمیت بالایی دارد. حداقل این است که استقلال می تواند بدون بازی پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

 

ورمزیار در خصوص اینکه برخی افراد، قهرمانی پرسپولیس را تحت تاثیر اشتباهات داوری و سایر مسائل می دانند، گفت: در اینکه پرسپولیس امسال خوب بازی کرد و نتیجه گرفت، شکی نیست. برانکو مربی کارکشته است و تیم را خیلی خوب بسته بود و نفرات جایگزین مناسبی هم داشت. به نظرم چیزی که باعث شد پرسپولیس مقتدرانه قهرمان شود، ضعف تیم های دیگر بود. استقلال به دلیل تغییرات زیاد ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست  داد و سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی هم مثل هر فصل نبودند.

 

وی در پایان درباره وضعیت استقلال در پایان فصل بیان داشت: استقلال باید با همین کادرفنی و کمترین تغییرات در میان بازیکنان در فصل آینده حاضر شود تا فرصتی را برای هماهنگی دوباره نخواهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال ورمزیار
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین