اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۹۶۲

پرسپولیس قهرمان قطعی لیگ است/ برانکو نیاز به جذب 3 بازیکن دارد

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بزرگ ترین مشکل پرسپولیس در این فصل کمبود بازیکن بود و متاسفانه این مساله در بازی های اخیر به شدت احساس می شود.
۲۱:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا ترابیان در خصوص برد روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل پیکان، گفت: پرسپولیس در بازی مقابل پیکان دو نیمه کاملا متفاوت داشت و در نیمه نخست اصلا تیم همیشگی نبود اما با شروع نیمه دوم شرایط بهبود پیدا کرد و توانست سه امتیاز شیرین را بدست بیاورد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.


وی با اشاره به قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهارکرد: قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی است و اگر امروز رقبای ما نتیجه لازم را نگیرند همین شانس بسیار کم را هم از دست خواهند داد.


مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکل اصلی این تیم در فصل جاری، گفت: کمبود بازیکن در این هفته به شدت در پرسپولیس احساس شد و این مساله برروی کار بازیکنان اصلی تیم نیز تاثیر منفی گذاشته است.


وی تصریح کرد: پرسپولیس اگر روی نیمکت بازیکنان توانمندی را اضافه کند، بی شک در لیگ قهرمانان آسیا نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کنار گذاشتن رامین رضاییان از این تیم، اظهارکرد: هیچ کسی به غیر از سرمربی تیم نمی تواند در خصوص این تصمیم صحبت کند زیرا او از نزدیک با مسائل روبه رو می شود و باید به تصمیم برانکو در این خصوص احترام گذاشت.


وی با تمجید از عملکرد پرسپولیس در فصل جاری، گفت: این تیم کامل ترین پرسپولیسی است که طی سالیان اخیر دیدم و مطمئن هستم مردم نیز از دیدن بازی های پرسپولیس لذت می برند.


ترابیان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه و کادرفنی برای فصل آینده در خط حمله، دفاع وسط و دفاع راست به فکر جذب بازیکنان باشند تا با قدرت بیشتری در لیگ آینده و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.


تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی 2 بر صفر مقابل پیکان در هفته 26 لیگ برتر با 59 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است و تنها با کسب 4 امتیاز دیگر قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی خواهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ترابیان پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین