اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۷۳

برانکو بهترین جمله را درباره گسترش گفت

سرمربی گسترش فولاد گفت: . کی‌روش نقش پررنگی در موفقیت تیم ملی داشته و از تاج می خواهم همین امروز قرارداد او را تمدید کند.
۲۱:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار گسترش و استقلال گفت: ابتدا فرا رسیدن سال جدید را به اصحاب رسانه تبریک می‌گویم.

وی درباره بازی فردا گفت: همانطور که قبلا هم گفتم هدفگذاری باشگاه این است که جزو 6 تیم بالای جدول باشیم. روند ما در هفته های اخیر روند رو به رشدی بوده است. صرفنظر از بازی با صبا که اگر برده بودیم پنجم جدول بودیم، روند به رو رشد بوده و مجموعه عوامل باشگاه از عملکردمان راضی هستند و من هم از عملکرد بچه ها رضایت نسبی دارم. امیدوارم به بالای 40 امتیاز برسیم. از این پس 3 بازی خانگی داریم و امیدوارم به این مقدار امتیاز برسیم. اگر برسیم قطعا بین 5 تیم برتر خواهیم ایستاد اما نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داریم هرچند که این هدفگذاری نبوده است.

کمالوند گفت: دنبال ساختن پشتوانه جوانی برای تیم هستیم و الان به شدت میانگین سنی تیم را پایین آورده‌ایم تا علاوه بر هویت تیمی، یک تیم جوان را هم بسازیم و اولویت سوم‌مان کسب سهمیه است. از روزی که آمدیم مثل تراکتورسازی هدف سه ساله داشتیم و در تراکتورسازی این موضوع محقق شد و امیدوارم این سیستم آهسته و پیوسته گسترش فولاد موجب شود طی یکی دو فصل آینده به یک قدرت جدی تبدیل شویم.

وی افزود: الان دیگر تیم‌ها مقابل ما خودشان را از پیش برنده نمی‌داند که این یعنی هویت تیمی پیدا کرده‌ایم. جلوی استقلال مساوی کردیم و برابر پرسپولیس هم یک بر صفر باختیم و سعی‌مان این است که فصل آینده تیم را به یک قدرت ویژه تبدیل کنیم.

سرمربی گسترش فولاد گفت: فکر می‌کنم تنها تیم شهرستانی بدون تماشاگر هستیم. بقیه تیم‌ها میزبانی می‌کنند اما قبول کنید بدون تماشاگر این امتیازات را جمع کردیم و اگر 5 هزار تماشاگر داشتیم الان در کورس بودیم. نمی خواهم بگویم چرا و دلیلش را می‌دانم. وقتی برای تراکتور 10 هزار تا می‌آید دیگر تیم ما که جای خودش را دارد. یک زمانی با 70 هزار تا پرسپولیس را در یادگار بردیم. امسال خیلی از این موضوع لطمه خوردیم. الان تیم‌های بالای سر ما پتانسیل تماشاگر دارند.

وی درباره فراز و نشیب گسترش گفت: امسال فقط 2 بازی خارج از خانه باختیم. به نظرم روندمان خوب بوده است. پارسال بیرون خانه 8 بازی شکست خوردیم. از کارم تعریف نمی کنم اما بهترین جمله را درباره ما برانکو گفت که سازماندهی خوبی داریم. قبول دارم باید از الان به بعد گام برداریم برای رسیدن به رتبه های بالاتر که سال های آینده محقق می‌شود.

کمالوند یادآور شد: یک روز به اهواز می رفتیم و 2 بازیکن را از فرودگاه برگرداندیم. پرواز ما 2 ساعت تاخیر داشت که 2 بازیکن برای دیدن دوست خود فرودگاه را ترک کردند که من فهمیدم و در این مورد سوال کردم که خالقی‌فر گفت در پرسپولیس هم وقتی تاخیر داشت در اختیار خودمان بودیم که در پاسخ به وی گفتم اینجا گسترش است. بعد از بازی به بچه ها گفتم موهایم سفید شده است ولی پیر نشده‌ام و از هیچ چیز نمی‌ترسم. چند بازیکنم را هم در اهواز نداشتم. شجاعیان را به خاطر یک مصاحبه کنار گذاشتم. یا وقتی با تراکتور بازی داشتیم کوروش را در درون دروازه گذاشتم.

وی تاکید کرد: منصوریان دوست خوب من در هفته دوم زکی پور را بازی داد که پنالتی داد و 5 بازی از او استفاده نکرد اما الان ترس بازیکنان جوان ما مثل ملکی ریخته است. به جوان بازی دادن مثل میدان دادن به مربی است که اگر زمانش نباشد هر دو را می‌سوزانند. باید این جو شکسته شود و ترس ریخته شود. روز اول که مربی تراکتور شدم خودم جلوی 80 هزار نفر ترسیدم.

کمالوند گفت: امیدوارم فردا استقلال را متوقف کنیم و خودمان را در جدول بالا ببریم.

کمالوند افزود: اگر اجازه دهید درباره تیم ملی صحبت کنم. تبریک ویژه می گویم به تاج چون تیم ملی ما در آستانه دومین جام جهانی است. کی‌روش نقش پررنگی در این موفقیت داشته و از تاج می خواهم همین امروز قرارداد او را تمدید کند. کارهای کی‌روش خیلی دل و جگر می خواهد. آدم تیم ملی را می بیند ذوق می کند، آن هم بازی یک مشت بچه 22 ساله البته وقتی یک مربی با کلاس جهانی می‌آوریم این توقع می هم رود. تیم گل نخورده و الان همه‌اش شده است بچه 22-23 ساله. کی روش کار بزرگی کرده و بزرگترین مربی است که به آسیا آمده است.

وی درباره اینکه از گسترش بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد گفت: به کی روش اعتقاد کامل دارم. داریوش و ابراهیم زاده باید تلاش بیشتری کنند و یک مقدار هم نقی زاده شانس دارد.

کمالوند درباره بازی فردا گفت: بازی فردا بسیار سخت است. استقلال در 10 بازی اخیر بیشترین امتیاز را گرفته است. از سوی دیگر هواداران اگر به این تیم علاقه دارند در دل نگه دارند و بیایند ما را تشویق کنند. در تیم ما نیز همه باید با جان و دل بازی کنند.

کمالوند درباره مسائل جوی گفت: این موضوع دست ما نیست و بازی و تمرین در سرما سخت است. تنها راه این است که ورزشگاه ها را در تبریز سرپوشیده کنیم. سیستم هیتینگ هم میتینگ شد اما چاره‌ای نیست!

وی در پایان گفت: اولویت اول و هزارم من گسترش است و تا روزی که نگویند برو بیرون تکان نمی‌خورم. تا روزی که مربیگری می‌کنم به تراکتور بر نمی گردم. بهترین و اصلح ترین مربی برای این تیم قلعه نویی است. ضمن اینکه میانگین سنی گسترش را برای سال آینده 4 سال کم می‌‌کنم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین