اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۷۲

به موفقیت در پایان فصل فکر نمی‌کردیم بلکه ایمان داشتیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما ترسی از گسترش نداریم و هدف‌گذاری‌مان برای ماندن در کورس قهرمانی به کسب سه امتیاز نیاز داریم.
۲۱:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد خرمگاه در نشست خبری قبل از دیدار گسترش و استقلال گفت: عذرخواهی می‌کنم بابت تاخیر. درباره بازی فردا می‌دانیم با چه تیم خوبی بازی داریم. تیمی که از نظر نوع فوتبال خوب بازی می‌کند و کادرفنی قابل و بازیکنان توانمندی دارد. روز سختی داریم و امیدواریم با توجه به شرایط زمین بازی خوبی را انجام دهیم و هر تیمی که خدا بخواهد و از موقعیت‌های خود استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا فردا به فکر یک امتیاز هستید یا برد می‌خواهید، گفت: تیم گسترش به لحاظ فنی بسیار قابل احترام است و ما هدفگذاری که داریم این است که اگر می‌خواهیم در کورس باشیم، باید بازی را ببریم تا به 3 امتیاز برسیم.

خبرنگاری در خصوص نبود منصوریان و اینکه آیا تعریف و تمجید از گسترش دلیل ترس استقلال است، اظهار داشت: منصوریان سرمربی ما است و قطعاً نبود او حس می‌شود، ولی در مورد گسترش همانطور که گفتم تیمی قابل احترام است و ترسی وجود ندارد. فوتبال ترس ندارد و ما هم به دنبال خوشحال کردن تماشاگران‌مان هستیم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان استقلال افزود: کاوه رضایی به دلیل محرومیت و نورافکن به دلیل مسائل انضباطی با ما نیستند. غفوری هم قبل از بازی تیم ملی برای آن مسابقه آماده شد و عضوی از بدن او آسیب دید ولی فکر می‌کنم از بازی آینده غفوری بتواند با ما باشد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شما مدعی قهرمانی هستید یا خیر و آیا توجهی به عملکرد رقبا دارید، گفت: همه بازی‌ها برای ما فینال است. ما به بازی تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم و هر فینال را که ببریم، به فکر بازی آینده هستیم. چرا نباید بهترین جایگاه را دوست داشته باشیم، ما به دنبال بهترین رتبه در جدول رده‌بندی خواهیم بود.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید در ابتدای فصل این‌گونه خود را به بالا بکشید، خاطرنشان کرد: فکرش را نمی‌کردیم اما ایمان داشتیم. ما با تمرین و تلاش به اینجا رسیدیم. برای هزارمین بار از تماشاگران‌مان که با صبوری از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و این نتیجه حاصل حمایت مدیریت و صبر تماشاگران است.

وی افزود: فوتبال بدون هوادار مرده و انگار که روحی ندارد. وقتی بازیکن به داخل زمین می‌آید و تماشاگر را می‌بیند انگیزه پیدا می‌کند،‌ بنابراین تماشاگر همیشه باید در ورزشگاه حاضر باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین