اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۱۲

از اعتراض پرسپولیسی ها نمی ترسیم/ مسئولان باشگاه پرسپولیس فرافکنی نکنند

سرپرست تیم نفت آبادان گفت: ما از اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ ترسی نداریم زیرا به عملکرد خوب خود اعتقاد داریم.
۱۵:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامحسین امین فر در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم های نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: با اینکه تیم ذوب آهن در چند دیدار اخیر خود نتایج قابل قبولی کسب نکرده است اما هنوز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد بنابراین نمی توان گفت که بازی تیم ما با شاگردان مجتبی حسینی سهل و آسان است.

 

وی افزود: ما در دیدار با ذوب آهن به دلیل سه اخطاره بودن و محرومیت حکیم نصاری نمی توانیم از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کنیم. کیم، بازیکن کره ای نیز که دیدار قبلی با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد در این بازی می تواند با نظر سرمربی تیم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.



سرپرست تیم نفت آبادان در مورد اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به شیوه سازماندهی هواداران این تیم در دیدار هفته گذشته تیم های نفت آبادان و پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد فرافکنی نکنند زیرا تیم های پرسپولیس و استقلال در آبادان هوادار ندارند و تمام علاقه مندان به فوتبال با لباس هایی زرد رنگ و برای حمایت از تیم محبوب شهرشان به ورزشگاه آمده بودند.



وی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید قواعد بازی را رعایت کنند و جنبه باخت را داشته باشند، در دیدار رفت تیم ما در دقایق پایانی نتیجه بازی را واگذار کرد اما کادرفنی نفت آبادان به هیچ عنوان اعتراض نکرد. من شنیده ام پرسپولیسی ها به عملکرد باشگاه نفت اعتراض کرده اند ولی ما از اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی ترسیم زیرا به عملکرد خوب خود اعتقاد داریم.



امین فر در پایان با اشاره به جایگاه نهایی تیم نفت آبادان در لیگ شانزدهم تصریح کرد: تنها پنج هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و ما امیدواریم تیم نفت آبادان با کسب نتایج لازم در لیگ برتر ماندنی شود.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین