اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۰۶

بازیکنان تراکتورسازی از جریمه باشگاه ناراحت نشدند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازیکنان در تمرین دیروز ناراحت نبودند و بعد از صبحت‌های امیر قلعه‌نویی کار خود را بدون مشکل دنبال کردند.
۱۴:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی،‌در مورد شرایط تراکتورسازی و زمان سفر به قم، گفت: تمرینات تیم زیر نظر کادرفنی بدون مشکل برگزار می‌شود. بازیکنان امروز یک جلسه تمرین می‌کنند و ساعت 10 فردا عازم تهران می‌شوند تا سپس با اتوبوس به قم بروند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تراکتورسازی از جریمه 10 درصدی ناراحت و عصبانی بودند، اظهار داشت: خیر چنین مشکلی وجود نداشت. امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین با بازیکنان صحبت کرد و بازیکنان هم بدون مشکل کار خود را دنبال کردند. جریمه‌ای که باشگاه اعلام کرده مشروط است و هنوز چیزی قطعی نشده است. همانطور که پاداش در پیروزی پرداخت می‌شود جریمه هم وجود دارد.

ذوالفقاری در مورد وضعیت فرزاد حاتمی، تصریح کرد: همانطور که از قبل اعلام شده بود حاتمی دیروز به تمرین آمد و کار خود را دنبال کرد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد شرایط هاشم بیک زاده،‌ امید عالیشاه و احمد نوراللهی،‌ گفت: بیک زاده در تبریز حضور دارد و کنار تیم تمرین می‌کند اما نوراللهی و عالیشاه به تهران سفر کردند و تمرینات خود را در آنجا دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین