اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۷۸۷

با این صعود تاریخی بهترین جشن تولد عمرم را برپا می‌کنم

سرمربی لاتزیو پس از شکست رم و صعود به فینال جام حذفی ایتالیا گفت: ما برای رسیدن به فینال جنوا، اینتر و رم را بُردین و این نشان دهنده است که مستحق رسیدن به فینال بودیم.
۱۳:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال آ.اس‌رم شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در دربی شهر رم میزبان لاتزیو بود که این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید ولی به خاطر شکستش در بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر از این رقابت‌ها حذف شد و از راه یابی به فینال باز ماند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو پس این صعود تاریخی با برد رقیب سنتی‌اش گفت: می‌دانیم ما چیزی استثنایی را محقق کردیم زیرا ما از سخت‌ترین راه ممکن به فینال رسیدم. خیلی خوب می‌دانیم حذف رم مقابل هوادارانش چه حالی دارد. می‌خواهم از تمام بازیکنانم به خاطر تلاش بی وفقه‌شان تشکر کنم. بعد از چند ساعت من بهترین جشن تولد عمرم را به خاطر این برد تاریخی و صعود به فینال برگزار خواهم کرد.

وی افزود: ما در مسیر رسیدن به فینال جنوا، اینتر و رم را حذف کردیم و این نشان دهنده این واقعیت است که بدون شک ما مستحق رسیدن به فینال بودیم. اکنون منتظر می‌مانیم تا ببینیم با کدام تیم در فینال بازی خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین