اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۷۳۵

علوی: ماشین‌سازی در ابتدای فصل خوب بسته نشد

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم ما در ابتدای فصل خوب بسته نشد و در فوتبال حرفه‌ای بحث بومی‌گرایی معنا ندارد.
۰۳:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد علوی در گفت و گویی، در مورد شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: 5 بازی دیگر در لیگ برتر داریم و اگر بتوانیم در این بازی‌های باقیمانده پیروز شویم و خوب نتیجه بگیریم در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد. هنوز به بقا در لیگ برتر امیدواریم زیرا فقط شیطان ناامید است.

وی در مورد دیدار روز جمعه با پدیده گفت: بازی سختی با این تیم داریم و تلاش می‌کنیم در این مسابقه پیروز شویم روز گذشته نیز هواداران ما به صورت خودجوش در تمرین تیم حاضر شدند و از تیم حمایت کردند. به احتمال فراوان بازی روز جمعه با پدیده را رایگان اعلام می‌کنیم تا تماشاگر بیشتری برای حمایت از تیم به ورزشگاه یادگار امام بیایند.

مدیر تیم ماشین سازی در مورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: فقط فردین عابدینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند.

علوی در مورد دلایل قعرنشینی ماشین‌سازی در لیگ برتر عنوان کرد: تیم ماشین‌سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر صعود کرد و باید در ابتدای فصل تیمی مقتدر و قدرتمند برای مسابقات بسته می‌شد. یارگیری در ابتدای فصل بسیار مهم است. در نیم فصل همه تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را جذب کرده‌اند و بازیکن خوب آزاد پیدا نمی‌کنید. انتظار نداشتیم که ماشین‌سازی در اولین سال حضورش در لیگ برتر در بین سه چهار تیم اول جدول قرار داشته باشد اما توقع داشتیم حداقل بین رده‌های هشتم تا دهم قرار می‌گرفت.

وی با انتقاد از سیاست بومی‌گرایی در تیم ماشین‌سازی برای جذب بازیکن در ابتدای فصل عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای است و بحث‌هایی مثل بومی‌گرایی جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد. به هر حال هر مربی سلیقه خاص خود را دارد و من هم به سلیقه و نظر مربیان احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین