اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۶۴۷

نه پرسپولیس حاضر می شود بازیکنش را به استقلال بدهد و نه ما چنین بازیکنی را می خواهیم

سرپرست استقلال گفت: «به هر حال امید نورافکن را به تیم برمی گردانیم اما او باید تنبیه شود.»
۱۲:۴۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نصرالله عبداللهی در رابطه با شایعه جذب رامین رضاییان توسط استقلال اظهار داشت: «ما به دنبال جذب این بازیکن نیستیم. اصلا تمرکزمان را روی این مساله نمی گذاریم چون فقط در حد شایعه است. نه پرسپولیس حاضر می شود بازیکنش را به استقلال بدهد و نه ما می خواهیم چنین بازیکنی را جذب کنیم.»

 

وی درباره اظهارات یعقوب کریمی مبنی بر اینکه منصوریان نورافکن را ببخشد، عنوان کرد: «این صحبت ها بزرگی یعقوب کریمی را نشان می دهد. او به عنوان یک بازیکن بزرگتر احترام همه را نگه می دارد و از بقیه هم چنین انتظاری دارد.»

 

سرپرست استقلال همچنین تصریح کرد: «ما به هر حال امید نورافکن را به تیم برمی گردانیم اما او باید تنبیه شود. به زودی تصمیم نهایی درباره این بازیکن گرفته می شود.»

 

عبداللهی درباره نامه باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت منصوریان از بازی با گسترش فولاد گفت: «ما نامه ای را برای فدراسیون ارسال می کنیم اما خودمان هم مطمئنیم که اتفاقی نمی افتد. منصوریان در این بازی روی نیمکت استقلال حضور ندارد.»

 

وی در پایان در واکنش به اینکه گفته می شود منصوریان به داور بازی توهین کرده و ممکن است محروم شود، بیان داشت: «من نزدیک ترین فرد به منصوریان بودم و مطمئنم که هیچ حرف توهین آمیزی به داور نزد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین