اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۵۶۰

نوری و همه بازیکنان تراکتور تمام تلاش خود را می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی،‌گفت: فرزاد حاتمی در بازگشت به تمرینات سنگین شده بود که با نظر امیر قلعه‌نویی باید تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کرد.
۱۶:۵۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد تساوی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد گفت: بازی کیفیت خوبی داشت. برخلاف اینکه مسابقات بعد از تعطیلات لیگ کیفیت خوبی ندارد، دیدار دربی تبریز بسیار باکیفیت بود و حملات زیادی از سوی دو تیم تدارک دیده شد. از عملکرد تیم راضی هستیم، اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. روی اشتباهات فردی، گل‌های بازی به ثمر رسید، اما ما موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که می‌توانستیم در نهایت برنده شویم.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت، خاطرنشان کرد: به هر حال سرمربی تیم بازی را بادقت نظاره می‌کند و نظرش را بیان می‌کند. در برخی صحنه‌ها، داور می‌توانست از کارت‌های خود استفاده کند؛ چراکه بازیکنان گسترش با خطاهایی که می‌کردند موقعیت حمله را از ما می‌گرفتند. در کل این ضعف در بازی دیروز وجود داشت.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با شعارهایی که علیه محمد نوری سر داده شد، گفت: قلعه‌نویی هم اعلام کرده این مسئله را باید بررسی کنیم،‌هواداران برد می‌خواهند، اما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که بازیکنان از تمام توان خود استفاده می‌کنند. احترام بازیکنان واجب است و باید از تصمیمات کادر فنی هم حمایت کنیم. در نظر بگیرید تراکتورسازی از 25 بازیکن به 18 نفر رسیده است و خدا را شکر در این وضعیت کارمان را بازهم باقدرت ادامه می‌دهیم. ما غیر از اینکه از جذب بازیکن محروم هستیم و نتوانستیم 4 مهره مدنظرمان را به میدان بفرستیم، سروش رفیعی را هم از دست دادیم و در این شرایط به سختی کار می‌کنیم.

ذوالفقاری در رابطه با کنار گذاشته شدن فرزاد حاتمی و اینکه قرار بود باشگاه درمورد او تصمیم بگیرد،‌ اظهار داشت: همه ما یک خانواده هستیم. باشگاه، آئین‌نامه و کمیته انضباطی دارد. برخی فکر می‌کنند وقتی بازیکن در اختیار باشگاه قرار داده می‌شود، همه چیز به پایان رسیده است، در حالی که این طور نیست. قلعه‌نویی تصمیم گرفت حاتمی چند روزی جدا از تیم و به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کند. او چند روزی به صورت ویژه تمرین کرد و به خاطر اینکه در بازگشت به تمرینات سنگین بود، کارش را به صورت اختصاصی پیش برد. خوشبختانه حاتمی هم به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و زیرنظر مربی بدنساز تمرین کرد. همان‌طور که گفتم باشگاه آیین‌نامه دارد و بر اساس آن کارش را پیش می‌برد.

وی در مورد اینکه آیا مشکل حاتمی حل شده است، عنوان کرد: بعد از بازی در صحبتی که با قلعه‌نویی داشتیم، او اعلام کرد این بازیکن می‌تواند بازگردد، البته امروز که با حاتمی تماس گرفتم، تلفنش خاموش بوده اما به صورت پیامکی بازهم این مسئله را به او اعلام کردم و امیدوارم او در جریان این موضوع قرار بگیرد. قلعه‌نویی خوبی‌ِ همه بازیکنان را می‌خواهد و اگر حرف یا نکته‌ای را به آنها می‌گوید این موضوع به صلاح بازیکنان است و او تمام این حرف‌ها را پدرانه می‌زند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین