اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۴۳۴

مورینیو: تیم‌ها تنها دفاع کرده و ما قادر به گلزنی نیستیم!

مربی من‌یونایتد در خصوص ناکامی‌های اخیر و کسب تساوی‌های فراوان اظهار داشت: کار تیم‌ها تنها دفاع کردن شده و دروازه‌بانشان بهترین بازیکن می‌شود.
۱۵:۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در مقطعی حساس، در جایی که من‌یونایتد می‌توانست با پیروزی در اولدترافورد خود به جمع 4 تیم برتر نزدیک کند یک تساوی دیگر همه چیز را به هم زد.

شیاطین‌سرخ از 28 بازی، در 11 دیدار به تساوی رضایت داده‌ که از این حیث تیم برتر انگلیس شمرده می‌شوند. جالب است بدانید از این تعداد، 8 تساوی در ورزشگاه خانگی یونایتد رقم خورده، جایی که در گذشته قتلگاه تیم‌های کوچک و بزرگ بوده است.

مورینیو در این خصوص گفت: بله، ما تساوی‌های فراوانی این فصل داشته‌ایم. تیم‌ها به میدان آمده تا تنها دفاع کنند. دروازه‌بانان بهترین بازیکن زمین شده و ما قادر به گلزنی نیستیم. مهاجمین ما حتی موقعیت تک به تک را نیز به گل تبدیل نمی‌کنند.


مورینیو واکنشی تند به خبرنگاری که بازی یونایتد و وستبرومویچ را متعادل دانست، نشان داد و سوالش را احمقانه خواند

وی ادامه داد: ما از لحاظ کیفیت بازی، مالکیت، خلق موقعیت و انگیزه از حریفان برتریم. اما قادر به گلزنی نبوده و به تساوی رضایت می‌دهیم.

منچستریونایتد در 19 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلیس طعم شکست را نچشیده، اما از این تعداد 9 تساوی داشته است. یک آماری نه چندان خوب از مورینیو که تفکرش به سمت «بازی اقتصادی» بود و حالا در زدن گل ناتوان است.

مورینیو در 28 بازی 53 امتیاز کسب کرده، یعنی آماری ضعیف‌تر از «دیوید مویس» (59) و سال اول «لوییس فان‌خال» (63) ثبت کرده است.

مشکل یونایتد این بوده که وظیفه گلزنی در قرمزپوشان تنها به روی دوش زلاتان افتاده است. این بدین معناست که اگر مهاجم 35 ساله روی فرم اصلی نباشد یا به خاطر مصدومیت و محرومیت قادر به بازی نباشد، منچستر به مشکل بزرگ خواهد خورد.

شیاطین‌سرخ 42 گل به ثمر رسانده که زلاتان با 15 گل در بیش از یک سوم آن نقش دارد. ایبرا 4 پاس گل نیز داده که به همراه «آنتونی مارسیال» پشت سر «وین رونی» با 5 پاس گل ایستاده است.

با بالا رفتن سن کاپیتان رونی، کمبود تجربه مارسیال، لینگارد و راشفورد منچستریونایتد بدون شک به یک مهاجم نیازمند است. صحبت‌ها از آمدن «آنتونی گریژمان» در رسانه‌ها شده و باید دید آیا ستاره فرانسوی می‌تواند این مشکل مورینیو را حل کند.

منچستریونایتد با 28 بازی و 53 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است. آنها که بدون شک به دنبال راه‌یابی به لیگ قهرمانان هستند کار سختی در کنار سیتی و لیورپول خواهند داشت. سیتی و لیورپول با 57 و 59 امتیاز در رتبه چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. البته قرمزپوشان مرسی‌ساید 2 بازی بیشتر کرده که این نکته هواداران یونایتد را امیدوار می‌کند.

سه‌شنبه شب، منچستریونایتد در خانه میزبان اورتون رده هفتمی خواهد بود. این دیدار سخت، نقطه عطفی برای شاگردان مورینیو بوده تا در شروع ماه دشوار و سرنوشت‌ساز آوریل به موفقیت برسند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین