اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۴۱۷

4 بازی آخر لیگ بیشتر در چشم هستیم

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: یکی از دلایل راحتی و موفقیتم در پدیده رضا مهاجری است.
۱۱:۲۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن یوسفی در گفت‌وگویی، در خصوص برد پدیده مقابل صبای قم اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم و چهارمین پیروزی متوالی را به دست آوردیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم صبا بازی را در دست گرفت و به نظرم تیم ما از لحاظ بدنی در نیمه دوم اصلا سرحال نبود.

وی افزود: فکر می‌کنم تعطیلات روی همه تیم‌ها تأثیر بگذارد ولی خدا را شکر که نتیجه بازی را گرفتیم و 3 امتیاز کسب کردیم.

یوسفی در ادامه تأکید کرد: صبا در نیمه دوم فشار آورد چون چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها خیلی تلاش کردند که به گل برسند ولی خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

هافبک پدیده با اشاره به روند رو به رشد این تیم در اواخر سال 95 گفت: خوشبختانه در 3 بازی آخر سال بردهای خوب کسب کردیم ولی این را می‌دانیم که 4 بازی آخر پدیده حساس است و با تیم‌هایی بازی داریم که یا برای قهرمانی می‌جنگند و یا برای سهمیه. مطمئناً آن بازیهای ما بیشتر در چشم خواهد بود و من امیدوارم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در پدیده می‌ماند یا خیر، گفت: من 2 سال است که اینجا هستم و شرایط بسیار خوبی دارم. خودم در اینجا راحت هستم و با مسئولان باشگاه هم ارتباط بسیار خوبی دارم. آینده را کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند ولی در پدیده و مشهد راحت هستم.

وی در خصوص اینکه کار کردن با رضا مهاجری را چطور می‌بیند، گفت: یکی از دلایلی که در این 2 سال شرایط خوبی داشتم رضا مهاجری بود. شاید بعضی وقت‌ها از تعویض ناراحت شوم یا اتفاقات اینچنینی رخ دهد ولی این مربی در فوتبال من تأثیر داشت و از او تشکر می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین