اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۳

کاشانی: قضاوت درباره نتایج پرسپولیس خیلی زود است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قضاوت درباره نتایج این تیم زود است، گفت: من برانکو ایوانکوویچ را درک می‌کنم و معتقدم باید از هفته پنجم به بعد درباره تیم قضاوت داشته باشیم.
۱۵:۰۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-جعفر کاشانی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: من بازی را ندیدم ولی باید شرایط آب و هوایی اهواز و گرما و گرد و غبار را در نظر داشت. بازی در دمای ۵۰ درجه کار ساده‌ای نیست. یادم است خودمان یک بار در مسجد سلیمان بازی داشتیم و آنجا به خاطر گرمای زیاد شکست خوردیم ولی در بازی برگشت نتیجه را جبران کردیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ را در این شرایط درک می‌کند و می‌داند که نتیجه گرفتن در گرمای اهواز کار سختی است، افزود: به هر حال از نظر من قضاوت درباره نتایج پرسپولیس خیلی زود است و باید از هفته پنجم به بعد تیم را قضاوت کنیم. هر تیم در لیگ برتر ۳۰ بازی دارد و امیدوارم بازیکنان ما خیلی زود به فرم مطلوب برسند.

کاشانی درباره شرایط مالی و تاثیر آن بر عملکرد سرخپوشان، گفت: تا زمانی که باشگاه به صورت یک تیم اداره شود، این چالش‌ها هم وجود دارد. آقای طاهری (سرپرست باشگاه) تمام تلاشش را می‌کند. وضعیت مالی پرسپولیس هم درست شده است و امروز یا فردا به بازیکنان همان مقداری که باید پول پرداخت شود، پرداخت می‌‌شود. با این حال به نظرم اینها راهکارهای اصولی برای نتیجه گرفتن نیست. راه اصولی این است که تیم به باشگاه تبدیل شود.

وی درباره احتمال تشکیل کمیته فنی برای بررسی نتایج تیم، تصریح کرد: حتما باید جلسه بگذاریم. برگزاری جلسه بعد از هر بازی ضروری است تا معایب و محاسن تیم در هر مسابقه بازنگری شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برگزاری مجدد مزایده سرخابی‌ها هم با خنده یادآور شد: امیدوارم شرایط جوری باشد که به سمت و سوی باشگاهداری برویم. پرسپولیس متعلق به همه هواداران است ولی خواص باید به کمک باشگاه بیایند تا از این شرایط خارج شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس کاشانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین