اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۹۶

قنبرپور: من و باقری در کمیته فنی کمک‌های برانکو هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و کریم باقری در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به عنوان کمک‌های برانکو حضور داریم و قرار است کمک حال سرمربی تیم باشیم.
۱۴:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مصطفی قنبرپور با تبریک روز خبرنگار بر اصحاب رسانه و آرزوی موفقیت برای آن‌ها در ادامه راه اطلاع رسانی در خصوص بازی تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما یک بازی زیبا در تهران مقابل پدیده انجام دادیم که متاسفانه یک امتیاز گرفتیم و یک بازی هم در اهواز انجام دادیم که شکست خوردیم و در نیمه اول بازی در شان نام پرسپولیس انجام ندادیم. البته شرایط آب و هوایی به ضرر ما بود و نتوانستیم آن تمرکزی که باید داشته باشیم را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: البته این حرف‌های من توجیه نیست چرا که ما باختیم. اما تا آخرین لحظه و با تعویض‌هایی که برانکو انجام داد برای جبران نتیجه تلاش کردیم که روی خلاقیت مهدی طارمی یک گل هم زدیم اما شاید اگر هادی نوروزی اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بازی را مساوی و یا حتی با پیروزی عوض کنیم. البته نمی‌توان از بازی جسورانه مدافعان و دروازه‌بان استقلال خوزستان چشم‌پوشی کنیم چرا که با همه وجودشان بازی کردند که البته همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس این طور بازی می‌کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: سپاهان یک تیم کاملا حرفه‌ای است و ما درحالی که باید در تهران به مصاف این تیم برویم اما باید در اصفهان و در زمین سپاهان بازی کنیم. قطعا برانکو برای این بازی تمرینات خاصی را در نظر خواهد گرفت تا با حفظ تمرکز تیمی در همه خطوط به مصاف سپاهان برود و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که فرصتی به حریف ندهیم و از فرصت هایی هم که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را بکنیم.

وی در مورد انتقادهایی که برانکو به خاطر ارنجی که در بازی مقابل استقلال خوزستان چیده بود می‌شود گفت: به هر حال برانکو یک مربی حرفه‌ای است و کسی هم نمی‌گوید که اشتباه می‌کند. اما قطعا برانکو روی ارنجی که به بازی فرستاده بود فکر کرده است. به طور مثال محسن بنگر یکی از شاخص‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که در این بازی روی نیمکت نشست آن هم در حالی که همه می دانند بنگر چه بازیکن متعصب و تاثیرگذاری است اما به هرحال دیدگاه برانکو این بوده است و باید به تصمیمات او احترام گذاشت چرا که برانکو سرمربی پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برانکو برای چینش ارنج نظری از مربیان ایرانی پرسپولیس هم می‌گیرد اظهار داشت: بیشتر برانکو در تمرینات از ما نظر می‌گیرد و درباره بازیکنان از ما سوال می‌پرسد. اما در نهایت این برانکو است که تصمیم گیرنده است و باز هم تکرار می‌کنم که باید به نظرات او به عنوان سرمربی تیم احترام بگذاریم. به طور مثال محسن بنگر از متعصب ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است اما صلاحدید برانکو این بوده که این بازیکن در بازی پنجشنبه استراحت کند تا با توان بیشتری مقابل سپاهان به میدان برود. بیرون نشستن بنگر در این بازی چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

قنبرپور درباره اینکه اگر پرسپولیس مقابل سپاهان شکست بخورد وضعیت این تیم بغرنج‌تر خواهد شد یا نه اظهار داشت: همه تیم‌ها با امید کار می‌کنند و پرسپولیس هم تیمی است که در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رود وقتی تیمی به مساوی فکر کند قطعا باخت حاصل می‌شود ما باید با سپاهان بازی کنیم و برانکو هم تذکرات لازم را به بازیکنان خواهد داد تا ۹۰ دقیقه با تمرکز تیمی کار کنند و بتوانیم حتی در دقیقه ۹۰ به حریف ضربه بزنیم. باخت برای همه تیم‌ها حتی سپاهان و استقلال هم وجود دارد و مطمئن باشید هرچه به جلوتر برویم پرسپولیس واقعی را بیشتر خواهید دید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه داور بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان چقدر در شکست سرخپوشان موثر بوده است اظهار داشت: من همیشه برای داوران احترام خاصی قائل هستم و چه زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم و چه حالا به آن‌ها احترام می‌گذارم. البته اعتقاد دارم که ضربه‌ای که بازیکن حریف به امید عالیشاه زد داور می‌توانست بازیکن آن‌ها را اخراج کند. اما به هر حال داور بازی قانون را اجرا می‌کند و باید به او و تصمیماتش احترام بگذاریم.

قنبرپور درباره حضور برانکو در نشست هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: این نشست‌ها طبیعی است و حتی زمان حمید درخشان هم او به جلسات هیات مدیره می‌آمد و گفت‌‌وگوهایی انجام می‌شد تا نقاط ضعف و قوت بررسی شود. این کارها در جهت بهبود شرایط کاری تیم است و می‌تواند کار قشنگی باشد.

وی درباره اینکه نقش کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چیست آن هم در حالی که  نقش کمیته فنی نقش نظارتی بر عملکرد سرمربی است و عجیب نیست که دو دستیار برانکو عضو کمیته فنی هستند و به نوعی برکار سرمربی نظارت دارند اظهار داشت: ما در کمیته فنی کمک‌های برانکو هستیم و به هر حال شاید برانکو خواسته‌هایی از نظر امکانات و یا مسائل دیگر دارد و این صحبت‌ها در کمیته فنی مطرح می‌شود. قرار نیست در کمیته فنی فقط حرفهای فنی مطرح شود و من و کریم باقری به عنوان کمک‌های برانکو عضو کمیته فنی هستیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس قنبرپور
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین